    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowa skromnego domku dla emeryta.
    Date: Wed, 28 Sep 2016 21:31:50 +0200

    On 2016-09-28 13:56, Tomasz wrote:
    > Wielu grupowiczów z pewnością też budowało własne domy metodą gospodarczą i
    > mam do nich pytanie, czy z taką "kasą" mogę porywać się na budowę skromnego
    > domku.

    mysle ze sie da

    wymaga to masy planowania, brania ekip tylko kiedy sa faktycznie
    potrzebne, dobrego wywiadu gdzie co kupowac i jeszcze raz masy planowania

    podstawa to dobra lista rzeczy niezbednych - tak zeby braklo na cos bez
    czego mozna zyc

    samo przesuniecie planowanego miejsca domu na sredniej wielkosci dzialce
    moze kosztowac konkretnie pieniadze - zarowno wszystkie przylacza jak i
    jakies lokalne problemy w gruncie w stylu wieki glaz ktorego nikt sie
    tam nie spodziewal

    jezeli masz wiecej czasu niz pieniedzy to warto tez polowac na okazje
    dawno temu podczas stawiania gospodarczego mialem czesc cementu z koncem
    waznosci 'na juz' ponizej ceny u producenta, wiekszosc zbrojenia ze
    zlomu w cenie grubo ponizej polowy tego co za nowe, a dzieki kilku
    flachom kierowcy gruszek z lokalnej cementowni wpadali po drodze i
    zrzucali to czego klient zamawiajacy beton nie wykorzystal