    Subject: Re: Budowa skromnego domku dla emeryta.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Wed, 28 Sep 2016 23:29:36 +0200

    W dniu 2016-09-28 o 13:56, Tomasz pisze:
    > Jestem samotnym emerytem mieszkającym na wsi oddalonej o 500 km od moich
    > rodzinnych stron.
    > Od kilku miesięcy opracowuję sobie w myślach projekt wybudowania nowego
    > domku w mojej rodzinnej miejscowości, obok licznej rodziny.
    > Mam do dyspozycji 200 tys zł na zakup działki i budowę domu.
    > Ceny działek są tam 50 tys za 1000 m2.
    > Pozostaje mi 150 tys na wszystko pozostałe aż do zamieszkania.
    > Dom projektuję bardzo skromny, do zamieszkania dla dwóch starszych osób.
    > Większość prac instalacyjnych (elektryka, woda, kanalizacja,
> [...]

    Chcesz się budować bo masz nadmiar czasu czy po prostu zamieszkać w
    miarę tanio i szybko?

    Najtaniej i najszybciej będzie, tak jak pisał Zenek, zakupić 3-4
    kontenery 20 i 40 stóp i za połowę tego co masz można zrobić niekiepską
    chałupę.
    Albo do razu zlecić wykonanie czegoś takiego:
    http://allegro.pl/kontener-kontenery-mieszkalny-hand
    lowy-biurowy-i6507135745.html

    A jeżeli, to ma być dom na "starość", to działka 1000m2 będzie prędzej
    czy później utrapieniem, szukałbym czegoś jeszcze mniejszego, no chyba
    że będzie komu obrabiać to "pole".