    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowa skromnego domku dla emeryta.
    Date: Thu, 29 Sep 2016 10:50:45 +0200

    Użytkownik "uciu" <a...@g...com> napisał

    Da sie spokojnie sąsiad tak buduje:
    (zdjęcia z zeszłego roku)
    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIdk9MLU
    5Jd0R1THM
    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATINlh3Sk
    NScjVtOTQ

    Rejon świętokrzyskie, koło Nagłowic

    Mowi ze na razie kosztowało go to ok 80tyś.

    Dzięki, pocieszyłeś mnie.
    Jeśli zo 80 tys zł gość buduje pałac dla kilkupokoleniowej rodziny to myślę
    że i ja za podobne pieniadze mogę wybudować dużo skromniejszy domek, dla 2
    osób.

    10 lat temu wybudowałem domek (link poniżej), którego koszt całkowity, z
    wszelkimi instalacjami i wykończeniem wyniósł ok. 140 tys zł. To poddasze
    jest tylko nieocieplonym strychem, czyli graciarnią. Moim zamiarem jest
    wybudowanie czegoś jeszcze prostszego na przykład bez strychu, z lekkim
    prostym dachem o spadku ok 25 stopni i na płycie fundamentowej.
    https://www.dropbox.com/sh/0t6rg61upnyh2j2/AAAVMrbpH
    yOEdEhJ2Lotpht6a?dl=0

    Nie wiem jak przez ten czas zmieniły się ceny na materiały i robociznę
    dlatego dałem zapytanie na grupę.

    --
    Tomasz