  • 11. Data: 2016-09-29 10:56:07
    Temat: Re: Budowa skromnego domku dla emeryta.
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał

    Spokojnie
    Na grupie kiedyś pisywał człowiek o pseudonimie Hana.
    http://www.hana.com.pl/120.html
    To bodajże jego strona
    Jak widzisz ceny nie powalają.

    Dzięki za link do naprawdę tanich projektów.
    Początkowo zamierzałem zrobić własny projekt ale widzę że gotowych rozwiązań
    jest taka masa że szkoda pieniędzy i czasu na projekty indywidualne. Drobne
    przeróbki to mogę zrobić nawet w trakcie budowy, tym bardziej że zamierzam
    budować systemem gospodarczym.

    --
    Tomasz

  • 12. Data: 2016-09-29 11:09:12
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał

    > Najtaniej i najszybciej będzie, tak jak pisał Zenek, zakupić 3-4 kontenery
    > 20 i 40 stóp i za połowę tego co masz można zrobić niekiepską chałupę.
    > Albo do razu zlecić wykonanie czegoś takiego:
    > http://allegro.pl/kontener-kontenery-mieszkalny-hand
    lowy-biurowy-i6507135745.html

    > A jeżeli, to ma być dom na "starość", to działka 1000m2 będzie prędzej czy
    > później utrapieniem, szukałbym czegoś jeszcze mniejszego, no chyba że
    > będzie komu obrabiać to "pole".

    Tam gdzie chcę kupić działkę i wybudować dom, najmniejsze działki mają
    właśnie 1000m2.
    To nie jest dużo, obecnie mam 1500m2 i na całym terenie jest tylko trawa,
    pomijajac żywopłoty
    przy których niewiele jest do roboty. Fakt, trawę trzeba kosić ale to żadna
    robota przy samobieżnej kosiarce. Tyle że muszę za nią "biegać".
    Na kontenery na razie nie mam ochoty, przypominają mi zaplecza wielkich
    budów jak Azoty, Rafineria czy Fabryka papieru, które kiedyś osobiście
    budowałem.

    --
    Tomasz

  • 13. Data: 2016-09-29 11:13:27
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 września 2016 10:50:49 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:

    > Dzięki, pocieszyłeś mnie.
    > Jeśli zo 80 tys zł gość buduje pałac dla kilkupokoleniowej rodziny to myślę
    > że i ja za podobne pieniadze mogę wybudować dużo skromniejszy domek, dla 2
    > osób.

    W niedziele dam wiecej zdjęc bo tam jade. Zapytam tez ile ten dom ma metrów ale
    strzelam, że koło 100-120.

    Rodzice tam wybudowali borówki:
    http://www.archon.pl/projekty-domow/projekt-dom-w-bo
    rowkach-ver-2-m6a21f7cbef979

    i na gotowo (ze środkiem-płytki, łazienki, meble w kuchni, kominek, szambo) wyszło
    chyba 140-150 w 2008r - oczywiście luksusów tam nie ma ale jest OK. Lokalna firma
    robiła ściany, instalacje, dach - cała wykończeniówka samemu.

    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIWGtSQ3
    pQZUhwaWc

    Pozdrawiam
    uciu

  • 14. Data: 2016-09-29 11:28:51
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-09-29 o 11:09, Tomasz pisze:

    > Na kontenery na razie nie mam ochoty, przypominają mi zaplecza wielkich
    > budów jak Azoty, Rafineria czy Fabryka papieru, które kiedyś osobiście
    > budowałem.

    Takie rzeczy widziałeś na tych wielkich budowach?
    https://goo.gl/LnrzhN
    Jak się ktoś uprze, to i dach kilku spadowy można na takich
    kontenerowych domach położyć.

  • 15. Data: 2016-09-29 11:51:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 września 2016 11:09:16 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:

    > Na kontenery na razie nie mam ochoty, przypominają mi zaplecza wielkich
    > budów jak Azoty, Rafineria czy Fabryka papieru, które kiedyś osobiście
    > budowałem.
    Nie żebym ciebie namawiał ale popatrz na poniższy link chociażby. z kontenerów tez
    ładne budynki powstają
    https://www.google.pl/search?q=domy+z+kontener%C3%B3
    w&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj-_aC3p
    rTPAhVKDJoKHdjJDgYQsAQIKQ&biw=1024&bih=569

  • 16. Data: 2016-09-29 11:51:48
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "uciu" <a...@g...com> napisał

[...]

    Domek super, jestem pod wrażeniem.
    Czyli zo 150 tys można jednak coś wybudować tym bardziej ze ja nie
    potrzebuję mieszkalnego poddasza tylko parter, więc chyba może być jeszcze
    taniej.
    --
    Tomasz

  • 17. Data: 2016-09-29 11:57:59
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

> [...]
    > https://goo.gl/LnrzhN
    > Jak się ktoś uprze, to i dach kilku spadowy można na takich kontenerowych

    No oczywiście że nie, to były tak zwane ZHMy.
    Problem w tym że ja chcę budować w środowisku wiejskim (przedmiescia miasta)
    a tam chciałbym się wpisać w miarę w wiejski krajobraz.
    Coś tak jak moja obecna chata:
    https://www.dropbox.com/sh/0t6rg61upnyh2j2/AAAVMrbpH
    yOEdEhJ2Lotpht6a?dl=0
    --
    Tomasz

  • 18. Data: 2016-09-29 12:03:47
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

[...]

    No faktycznie można by się nad tym zastanowić.
    Czy masz może namiar, kto w Polsce sprzedaje takie kontenery bo tu widze że
    to nie są kontenery z bazy kontenerowej w Gdyni tylko jakieś moduły
    mieszkalne wczesniej przygotowane w fabryce.
    --
    Tomasz

  • 19. Data: 2016-09-29 12:58:32
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    ps.com...
> [...]

    w&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj-_aC3p
    rTPAhVKDJoKHdjJDgYQsAQIKQ&biw=1024&bih=569

    Popatrzyłem na ceny kontenerów transportowych i to jest bardzo zachecajace.
    Kawał budynku o wymiarach:
    dlugość 12032mm
    szerokość 2352mm
    wysokość 2385mm
    jest to Kontener 40 DV / 12 metrowy
    kosztuje tylko 4800 zł

    Ciekaw jestem czy aby używać taki kontener na działce potrzebny jest jakiś
    projekt, zgłoszenie budowy czy coś w tym rodzaju?
    Czy macie jakąś koncepcję jak ocieplić sciany żeby dało się w nim mieszkać.
    Przecież faktycznie z dwóch takich kontenerów może być niezły dom o
    rozmiarach 12 x 4,7 m
    --
    Tomasz

  • 20. Data: 2016-09-29 13:20:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 września 2016 12:03:49 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:

> [...]
    > to nie są kontenery z bazy kontenerowej w Gdyni tylko jakieś moduły
    > mieszkalne wczesniej przygotowane w fabryce.

    Kompletnie nie mam pojęcia o tej technologii i sam tez chybana dzisiaj bym nie
    zaryzykował z tego budować. No chyba że coś gotowego można dostac.
    Ale na stronie Hany która podałem sa wyceny jego domów i widziałem tam kwoty poniżej
    100tys więc jeśli już to bym w tym kierunku szedł.