  • 61. Data: 2016-10-27 10:37:45
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:c8c91f4a-3cb1-41f6-adb5-c1f5648f39f4@go
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 27 października 2016 09:15:17 UTC+2 użytkownik Ghost
    napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >wiesz o czym mówie

    nie wiem co legnie sie w twojej glowie

    >nowaka bronisz

    zacytujesz?

    >Maciarewicz/kaczor/kaminski/duda są bardzo niewygodni - bo oni w łape nie
    >wezmą.

    Mowisz, ze o czym w takim razie maciorewicz rozmawia D'Amato, a nastepnie
    kupuje howki bez przetargu?

    Uwazasz, ze umorzenie dlugu Telegrafu przez PiS, nie jest forma "w lape
    brania" (brania dobre slowo, bo sami wzieli sobie z koryta, nikt nie musial
    dawac)?

  • 62. Data: 2016-10-27 10:38:13
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 27 października 2016 09:10:56 UTC+2 użytkownik quent
    napisał:

    > Zdaje się to śp. Kaczyński podpisał traktat lizboński. Nikt nie jest
    > bardziej winny utraty suwerenności niż On!

    a mógł nie podpisac? Mniej wiecej tak samo mógł jak teraz mozemy sie
    sprzeciwic CETA. Stawiasz sie w jednej linii z młodzieżą wszechpolską która
    ma jedno radykalne rozwiązanie: precz z eurokołchozem.

    > Różnią się w detalach, być może mniej kradną nielegalnie.
    > Za to legalnie ukradną znacznie więcej - skądś muszą wziąć na realizację
    > obietnic.
    > Czyli jeden pies.

    wystarczy ze uda im sie zablokowac niekontrolowany wypływ kasy za granice i
    vatowskie wałki.

    b.

  • 63. Data: 2016-10-27 10:41:50
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    napisał:

    >a mógł nie podpisac?

    oczywiscie

    >Mniej wiecej tak samo mógł jak teraz mozemy sie sprzeciwic CETA.

    oczywiscie, ze mozemy skoro mikroskopijna Walonia mogła

    >wystarczy ze uda im sie zablokowac niekontrolowany wypływ kasy za granice i
    >vatowskie wałki.

    nie uda sie i doloza swoje wałki wg skali zgodnie z proporcja
    "stodoła"/zegarek

  • 64. Data: 2016-10-27 10:43:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > wystarczy ze uda im sie zablokowac niekontrolowany wypływ kasy za granice i
    > vatowskie wałki.

    nie będzie więcej transferów kasy do Luksemburga?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 65. Data: 2016-10-27 10:49:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 10:28:00 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > "Nowak to chyba ten gość od zegarka za 10tysi, swego czasu w otoczeniu
    ośmiornicożerców się obracał a teraz przyjął posadę za niecałe 2tys pln?
    > O czymś pewnie nie wiemy"
    >
    > nie, zupełnie nic. Rozumiem, że sugerowałeś że burżuj jedzący
    > osmiorniczki, jakby to był nie wiem jaki luksus, będzie >pracował charytatywnie.
    Gdzieś tam o łapówkach jest?
    Zadałem pytanie. Ty o łapówkach sugerujesz.
    A może coś takiego mi po głowie chodziło:
    "Myślę, ze zarobi na stanowisku które objął znacznie więcej. Legalnie i bez potrzeby
    zmiany przepisów jak pod misiewicza."

    Problem jest taki ze jak jest pytanie o dochody Nowaka to w odpowiedzi jest o koszcie
    ochrony prezesa.
    Na pytanie o wartość zegarka w odpowiedzi jest link stodoły.
    Na grupoach gdzie aktywni są pacjenci oddziałów zamkniętych(polityka, pregierz) to
    mniej razi ale tu poważniejsi ludzie piszą wg mnie.

  • 66. Data: 2016-10-27 10:54:31
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 10:37:47 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > zacytujesz?

    a nie? no to dobrze zesmy sie dogadali

    > Mowisz, ze o czym w takim razie maciorewicz rozmawia D'Amato, a nastepnie
    > kupuje howki bez przetargu?

    ze na gwalt potrzebuje smiglowców bo polske tusek z francuzami chcieli bez mydla
    zrobic?

    > Uwazasz, ze umorzenie dlugu Telegrafu przez PiS, nie jest forma "w lape
    > brania" (brania dobre slowo, bo sami wzieli sobie z koryta, nikt nie musial
    > dawac)?

    o to chodzi - trzeba siegnąc naprawde głęboko zeby cos na pis znaleźc - probujesz
    blizej to wychodzą jakies michałki typu hoffman w madrycie

    b.

  • 67. Data: 2016-10-27 11:15:30
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >ze na gwalt potrzebuje smiglowców bo polske tusek z francuzami chcieli bez
    >mydla zrobic?

    gwalt? tusek? mydlo? o czym ty pierdolisz?

    PO chce komisji, zeby zbadac i przetarg i zakup howkow bez mydla. Pis chce
    to zamiesc pod dywan, a ty ich popierasz. Tyle w temacie.

  • 68. Data: 2016-10-27 11:24:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

> [...]
    > "Myślę, ze zarobi na stanowisku które objął znacznie więcej. Legalnie i bez
    potrzeby zmiany przepisów jak pod misiewicza."

    jasne. Lepper też tyllko pytał

  • 69. Data: 2016-10-27 13:24:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    jakos dzialalo ono gdy występował o nie mecenas nowaczyk ,człowiek z układu, a nie
    dzialalo gdy pierwotny wlasciciel.

    > noooo, poszukaj dokładniej bo wyjdzie jak z cena kolacji :) hint -> kilkadziesiąt.
    A wsadzac mają ci prokuratorzy i sędziowie którzy te przekręty kryli?

    no popatrz wszyscy są w spisku. lekarze też?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 70. Data: 2016-10-27 13:56:16
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 11:15:46 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
    >
    > PO chce komisji, zeby zbadac i przetarg i zakup howkow bez mydla. Pis chce
    > to zamiesc pod dywan, a ty ich popierasz. Tyle w temacie.

    ja popieram pis ale zauwazam ich oczywiste błędy - w sprawie zbadania przetargu na
    carakale popieram utworzenie specjalnej komisji.
    Mnie by tam interesowało kto opracowywał specyfikacje zamówienia, a dokładniej kto ją
    w trakcie postępowania zmieniał tak by ją dopasowac pod francuzów.
    i na jakiej podstawie kwasniewski twierdzi ze mielismy kupic carakale zeby francuzom
    wynagrodzic straty na mistralach. Znając platformianych bandytów to nie brzmi
    niewiarygodnie, daj takiemu po zegarku czy innych paciorkach a klepnie wszystko co
    sobie zazyczą interes kraju majac w d....

    b.