  • 211. Data: 2015-05-28 14:24:22
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:914af463-2f3c-4cae-ab5a-062f6b52bd3a@go
    oglegroups.com...

    > za niedługo sie przekonasz -mafia platformerska robi skok na trybunal
    > konstytucyjny tak aby nowy prezydent i nowy parlament nie mial nic do
    > gadania (a powinien bo kadencje upływają nie teraz, a > jesienią).
    > http://wpolityce.pl/polityka/246194-alez-im-sie-spie
    szy-alarm-platforma-wprowadza-przepisy-przejsciowe-i
    -kladzie-lape-na-trybunale-konstytucyjnym

    Nie mogłeś dać linka do jakiejś innej strony? Tego się nie da czytać. Fakty
    poprzetykane fobiami i opiniami.

    Ale wyłowiłem taką ciekawostkę:
    > "Co ciekawe, o sprawie alarmuje ,,Gazeta Wyborcza". Jak czytamy w tekście
    > Ewy Siedleckiej, PO przeforsowała ,,przepisy przejściowy". Efekt?"

    Ale Ty nadal będziesz twierdził że GW to propagandowa tuba rządu :-)

    > Chcesz sie załozyc ze komorowski im to klepnie?

    Nie chcę, bo mu nie ufam :-)

    Powtarzam po raz nie wiem który - ani PO to nie jest "moja" partia ani
    "Komorowski" to nie jest mój prezydent. Twoje uporczywe sugerowanie że
    popieram dowolną zmianę proponowaną przez PO jest nudne i nieeleganckie.

    > A przeciez wycofujac ustawe o emertyturach powiedzial ze odchodzac nie
    > powinien waznych rzeczy robic - trybunal tez jest wazny.

    Oczywiście i nie powinien tego podpisywać

    > Ale czego sie nie robi dla kumpli bandytów...

    Ech znowu wprowadzasz do dyskusji językowy poziom szamba :-(

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 212. Data: 2015-05-28 14:36:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 28 maja 2015 14:25:11 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Nie mogłeś dać linka do jakiejś innej strony? Tego się nie da czytać. Fakty
    > poprzetykane fobiami i opiniami.

    mnie interesuje efekt - jesli nastapi wymiana przed termina w sądzie najwyzszym to
    jest to bliskie zamachu stanu. A pis gdyby wygral bedzie musial to odkrecic i znow
    bedzie zamach stanu :)

    > Ale Ty nadal będziesz twierdził że GW to propagandowa tuba rządu :-)

    Nie tyle rzadu co mafii obecnie przy władzy - zeby udawac niezalezna troche prawdy
    trzeba zapodac. A poza tym tam sa rozne frakcje - walka pod dywanem moze dac
    falowanie na powierzchni :)

    > Powtarzam po raz nie wiem który - ani PO to nie jest "moja" partia ani
    > "Komorowski" to nie jest mój prezydent. Twoje uporczywe sugerowanie że
    > popieram dowolną zmianę proponowaną przez PO jest nudne i nieeleganckie.

    a ja nie twierdze ze popierasz PO -ale padło zdanie gdzies ze pbk jest ramieniem
    platformersow, a ty raczyles sie z tym nie zgodzic.

    > Ech znowu wprowadzasz do dyskusji językowy poziom szamba :-(

    i jezyk nienawisci :-) Bohaterowie afer tasmowej, hazardowej, ambergoldowej,
    autostradowych itd i ci którzy ich kryją to wg mnie bandyci. Wg ciebie nie? Uczciwi i
    przyzwoici ludzie?
    Bandytą się jest lub nie - opinia sądu co najwyżej ten fakt potwierdza.

    b.

  • 213. Data: 2015-05-28 14:53:00
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > mnie interesuje efekt - jesli nastapi wymiana przed termina w sądzie
    > najwyzszym to jest to bliskie zamachu stanu. A pis gdyby wygral bedzie
    > musial to odkrecic i znow bedzie zamach stanu :)

    Już się przyzwyczaiłem do Twoich słów na wyrost, ale "zamach stanu"???

    Będzie to kurestwo nie pierwsze i nie ostatnie. I nie tylko u nas takie
    przykłady można znaleźć bo i w USA Clinton czy Bush (nie pamiętam który) tak
    pogrywał przed odejściem.
    A u nas też coś mi się za Millera kojarzy.

    > Nie tyle rzadu co mafii obecnie przy władzy - zeby udawac niezalezna
    > troche prawdy trzeba zapodac.

    To zaczyna przypominać syndrom oblężonej twierdzy - teraz im bardziej GW
    będzie obiektywna tym bardziej w Twoich oczach będzie podejrzana :-)

    > a ja nie twierdze ze popierasz PO -ale padło zdanie gdzies ze pbk jest
    > ramieniem platformersow, a ty raczyles sie z tym nie zgodzic.

    Bo fakty temu przeczą.

    > i jezyk nienawisci :-) Bohaterowie afer tasmowej, hazardowej,
    > ambergoldowej, autostradowych itd i ci którzy ich kryją to wg mnie
    > bandyci. Wg ciebie nie?

    Według mnie złodziej jest złodziejem, gwałciciel gwałcicielem, morderca
    mordercą, a bandyta bandytą. I broń mnie Boże (jeśli oczywiście istniejesz)
    bym rzucał oskarżeniami jak pewnikami.

    > Uczciwi i przyzwoici ludzie?
    > Bandytą się jest lub nie - opinia sądu co najwyżej ten fakt potwierdza.

    O tym już nie raz dyskutowaliśmy. W skrócie jak widzisz że ktoś kogoś zabił
    to masz prawo nazywać go mordercą nawet bez wyroku sądu bo masz +wiedzę_,
    ale jak tylko o tym słyszałeś w dodatku zeznania świadków są sprzeczne to
    IMO minimum przyzwoitości nakazuje domniemanie niewinności bo masz tylko
    _podejrzenie_.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 214. Data: 2015-05-28 15:06:42
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 28 maja 2015 14:53:49 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > IMO minimum przyzwoitości nakazuje domniemanie niewinności bo masz tylko

    a jak sąsiadke z podbitymi oczami kolejny zobaczysz to meza nazwiesz bandytą?
    Zeznania sprzeczne, zainteresowana twierdzi ze spadła ze schodów, ty nie widziales...
    Mnie indukcyjne myslenie doprowadzi do wniosku ze to bandyta - bedziesz domniemywał
    niewinnosci? Procesy poszlakowe nie wziely sie znikad i mozna wyciagac wnioski bez
    bycia swiadkiem.

    b.

  • 215. Data: 2015-05-28 15:23:58
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-28 o 13:47, Adam Sz. pisze:

    > Ale to wszystko po to tylko zeby dostac EKUZ? U mnie po EKUZ idziesz do NFZ
    > i wydaja na miejscu za darmo. Ale to przy wypoczynku, moze przy pracy sa
    > inne procedury? :)
    > pozdr.

    tak, wszystko po to żeby uzyskać EKUZ, u mnie na wyjazd turystyczny też
    dają "od ręki" (o 14:30 skończyły się numerki, ale ogólnie między 8:00 a
    16:00 wystarczy odczekać 2 godziny i masz)
    z infolinii NFZ wywnioskowałem, że na EKUZ turystycznej jeżeli będzie
    wypadek przy pracy to będzie problem

    Łukasz

  • 216. Data: 2015-05-28 16:14:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > doprowadzi do wniosku ze to bandyta - bedziesz domniemywał niewinnosci?
    > Procesy poszlakowe nie wziely sie znikad i mozna wyciagac wnioski bez

    Nie nie nazwę dopóki nie będę miał przeczucia graniczącego z pewnością. No i
    pobicie podpada pod bandytyzm, a kradzież nijak nie. Dlatego jak będę miał
    _wiedzę_ że mój sąsiad jest złodziejem złomu to go bandytą nie nazwę. Ale
    złodziejem jak najbardziej tak!

    To nie poszlakowość jest osią naszego sporu - to drugorzędne. Podstawową
    osią sporu jest to że Ty domniemanych złodziei nazywasz "bandytami". Gdybyś
    ich nazywał złodziejami (nawet bez dowodów) to bym tak mocno nie
    protestował.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 217. Data: 2015-05-28 18:06:49
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 28 maja 2015 16:15:06 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > osią sporu jest to że Ty domniemanych złodziei nazywasz "bandytami". Gdybyś
    > ich nazywał złodziejami (nawet bez dowodów) to bym tak mocno nie

    ty nie badz taki lingwista - za chwile sie okaze ze "złodziej" takze nie bardzo,
    przeciez kradną zgodnie z prawem.
    Ciekawe czy hitlera albo stalina pozwolilbys nazywac bandytami.
    Aha - i jesli juz stopniujesz - uważasz ze zło popełniane na całym narodzie jest
    mniejsze niz gdy jakis bandyta dokonuje rozboju?
    Bandyta jest bandytą i tyle, w kraju seryjnych samobójców to i tego nie mozna
    wykluczac - aczkolwiek o morderstwa oskarzalbym węższą grupe, ta pozostała zaledwie
    zapewnie im byt i zlecenia.

    b.

  • 218. Data: 2015-05-28 21:43:59
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 28-05-15 o 10:22, Maniek4 pisze:

    > Milton Friedman powiedział kiedyś o ekonomii: "To, co sprawia, że jest
    > ona najbardziej fascynująca, jest to, że jej fundamentalne zasady są tak
    > proste, że każdy jest w stanie je zrozumieć, jednak niewielu je rozumie".
    >
    > A Ergie jak przesledzi sie watki to generalnie najlepiej zna sie na
    > wszystkim. :-)
    >
    > Pozdro.. KT

    I ma bardzo dużo wolnego czasu, który bezinteresownie , ma się
    rozumieć,poświęca na edukowanie nieprzekonanych i przywoływanie do
    porządku niepokornych.

  • 219. Data: 2015-05-29 00:55:50
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 28-05-15 o 18:06, Budyń pisze:

> [...]
    wykluczac - aczkolwiek o morderstwa oskarzalbym węższą grupe, ta pozostała zaledwie

    Fajna dyskusja.
    Przy czym Ergi za nic nie może pojąć, że są ludzie (np. piszący te
    słowa) , którzy tego państwa nie uznają za legalne państwo polskie.
    Proszę więc nie epatować mnie sądami, prokuratorami, urzędami i
    osobliwie tzw. prawem ,bo ja go po prostu nie uznaję.

  • 220. Data: 2015-05-29 07:46:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 29 maja 2015 00:55:58 UTC+2 użytkownik Dupek Żołędas napisał:

> [...]
    > Proszę więc nie epatować mnie sądami, prokuratorami, urzędami i
    > osobliwie tzw. prawem ,bo ja go po prostu nie uznaję.

    To ze rzadzi mafia nie oznacza ze panstwo nie jest suwerenne. Wiec jest i legalne,
    nawet jak wladza ukreci wybory to panstwo jest legalne , moze wtedy wladza nie.
    Zatem nie chodzi o to zeby panstwo wyzwolic - a tylko o to zeby rzadzili ludzie dla
    ktorych polska a nie wlasne stolki jest najwazniejsza.
    Patrzac na objawy to rzeczywiscie wladza zachowuje jak okupant - ale nie dlatego ze
    nim jest (chociaz obce panstwa ciesza sie z takiego rozwoju wydarzen) ale dlatego ze
    pierwotnym celem bylo nachapac sie a teraz nie dac sie za to zamknąc-wycofac sie nie
    mogą.
    Z tego powodu musza szukac poparcia na zewnatrz - bo w kraju zaczyna byc cienko.
    Zatem klepną kazdą unijną bzdure - unia kazde przyjmowac uchodzcow, polska na
    bacznosc, orban mowi nie. Pakiet klimatyczny? Zlikwidowac stocznie i kopalnie? Prosze
    bardzo. Wtedy po ramieniu nas klepią a my sie cieszymy jak murzyn z blaszki. W
    telewizorze to dobrze wypada...

    b.