  • 51. Data: 2009-06-17 18:32:40
    Temat: Re: Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Polacy są jedną z najciężej pracujących nacji - i co z tego ?
    > Co dwie kadencje przychodzą ci sami żydowcy złodzieje, tworzą nowe partie bo
    > stare się kompromitują i sprzedają co się da.
    Zacznij samodzielnie myśleć, proszę. Polacy przez kilkaset lat ciężko pracowali
    i nigdy nic z tego nie mięli. Wiesz dlaczego. Bo Polacy przez kilkaset lat byli
    niewolnikami. Taka dola niewolnika. Tyrać i nic nie mieć. A czyimi byli
    niewolnikami. Czy podbił ktoś kraj polaków i zrobił z nich niewolników. Nie.
    Byli z urodzenia niewolnikami. A ich panami byli inni bardzo nieliczni Polacy.
    Historia Świata zna pojęcie niewolnictwa. Niewolnikiem można było zostać na
    przykład za długi. Czas jaki należało przepracować określał sędzia. Można było
    zostać niewolnikiem w wyniku przegrania wojny. Można było również być złapanym w
    Afryce i przewiezionym do innego kraju na innym kontynencie. Z niewolnictwem
    wiązało się zawsze pojęcie wyzwolenia. Niewolnik miał szansę na wyzwolenie.
    Zdobyty lub kupiony niewolnik miał wartość. Dbano o niego, tak jak dba się o
    maszynę przynoszącą zysk lub służącą do rozrywki. W Polsce niewolnik nie miał
    wartości bo pozyskiwało się go z urodzenia i sam produkował następne pokolenie
    niewolników. Nie miał szansy na wyzwolenie. Podejrzewam ze dawne majątki
    przypominały obozy koncentracyjne. Praca od świtu do nocy za marne jedzenie i
    ubranie. A jak któryś był cwańszy to mu się wszystko zabierało i publicznie
    zabijało. Dla przykładu. Polski niewolnik nie miał świadomości że jest jakieś
    państwo. Cały jego świat to był majątek w którym pracował. Dopiero przy okazji
    rozbioru Polski zaaranżowanego przez właścicieli niewolników, polski niewolnik
    został wyzwolony. Nie przez jego pana ale przez zaborców. Co więcej odbyła się
    wtedy reforma rolna. Dawny niewolnik dostał od cara nie tylko nazwisko ale i
    możliwość kupienia na bardzo dogodnych warunkach, prawie darmo z bardzo długim
    okresem spłaty, ziemi. Dlatego tak bardzo go kochali. W całym procederze
    związanym z niewolnictwem w Polsce nie mieli związku Żydzi. Oni tu się
    osiedlili, mieli pieniądze, umiejętności i co najważniejsze nazwiska. Od razu
    zostali klasą średnią. Z perspektywy kilkuset lat można by się pokusić o
    stwierdzenie że to nie polski pan i jego niewolnicy zbudowali ten kraj. A że
    zrobili to Żydzi. Taka śliska teza ma potwierdzenie w kulturze. Jak ktoś nie zna
    hymnu państwa Izrael to niech go znajdzie i posłucha. Nikt mi nie jest w stanie
    wcisnąć że powstał on pod wpływem polskiej muzyki ludowej. Sztuka kulinarna. W
    polskim systemie niewolniczym praktycznie nie istniała. Ogromna ilość potraw
    uważanych za polskie ma swoje żydowskie korzenie. To nie Żydzi niszą ten kawałek
    ziemi. Oni go budowali kilkaset lat nie po to żeby go niszczyć. Niszczą go mendy
    z polskim rodowodem.

  • 52. Data: 2009-06-17 18:37:40
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    Pomijając wielość bzdetów odpowiem na jeden - kuchnia parchów była parchata.
    Parchy jadali koszerne i po za pieczywem niewiele weszło do polskiej kuchni
    i odwrotnie.

  • 53. Data: 2009-06-17 19:16:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowicki wrote:

    > Wykształciucha - to bardziej precyzyjny termin, bo "liberał" to
    > określenia nader wieloznaczne (no chyba, że z wymową "leberał" ;) )

    widze że zrobił nam sie zlot prawicowych mądrali co wszytsko co wiedzą
    wysłuchali w radio co ma ryja za forsę z moskwy.

  • 54. Data: 2009-06-17 20:05:19
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 21:16:00 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > widze że zrobił nam sie zlot prawicowych mądrali co wszytsko co wiedzą
    > wysłuchali w radio co ma ryja za forsę z moskwy.

    A wiesz... ja tego radia akurat nie słucham i też mam wątpliwości co do
    Rydzyka. Tak więc przyjmij, że świat nie jest czarno-biały

    T.

  • 55. Data: 2009-06-17 20:26:48
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > Parchy jadali koszerne i po za pieczywem niewiele weszło do polskiej kuchni

    Twój komentarz się nie liczy. Jako potomek niewolnika nie jesteś w stanie nic
    pojąć. W genach masz niewiedzę.

  • 56. Data: 2009-06-17 21:25:00
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Twój komentarz się nie liczy. Jako potomek niewolnika nie jesteś w stanie
    nic
    > pojąć. W genach masz niewiedzę.

    He..he, pajacu...

  • 57. Data: 2009-06-18 07:38:50
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    J23 pisze:

    > Sorry, tak mnie jakoś zebrało na narzekanie
    > Pozdr
    > J23

    Żródłem spowolnienia gosp. jest przewaga nastrojów pesymist.
    Jestes przyczyna kryzysu - mówiac wprost.
    Wez sie w garsc, otrzyj łzy i zawin rekawy.

    pozdr --
    A S

  • 58. Data: 2009-06-18 09:06:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 09:38:50 +0200, Andrzej S. napisał(a):

    > Żródłem spowolnienia gosp. jest przewaga nastrojów pesymist.

    A co jest źródłem nastrojow pesymistycznych?
    :)

  • 59. Data: 2009-06-18 13:40:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > A co jest źródłem nastrojow pesymistycznych?
    > :)

    z wrodzona zidiocenie części narodu, które sie objawia tym że zamiast sie
    brać sie za robote wolą szukać winnych tego że im jest źle u jakiś ONYCH.
    Żydów, komunistów, reakcjonistów, kułaków itp...

    Polskie Piekło poszukaj na czym polega.

  • 60. Data: 2009-06-18 14:28:06
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > zamiast sie brać sie za robote wolą szukać winnych tego że im jest źle u
    > jakiś ONYCH. Żydów, komunistów, reakcjonistów, kułaków itp...

    Problem w tym, że ten naród ciężko pracuje, a co wytworzy to zaraz jakieś
    KonDonki sprzedadzą żydom za kasę mniejszą niż wartość działki pod zakładem.