  • 41. Data: 2009-06-17 11:22:59
    Temat: Re: Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 10:05:24 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > Bo gu dzięki sam myślę i widzę.

    Kiedyś jedna taka napisała: "Dzięki ci Boże, że w ciebie nie wierzę!"
    :-DDD

  • 42. Data: 2009-06-17 11:25:17
    Od: "eMil" <e...@W...gazeta.pl>

    > jakbyś zobaczył miasteczka francuskie tak z 40 lat temu to też byś sie
    > schwycił za głowę.

    Może 40 lat temu bieda we Francji była normą, ale ona jest też normą we
    współczesnej Polsce i dotyczy nie tylko dalekiej prowincji.

    > W każdym kraju sa ludzie żyjący w dostatku i ludzie żyjący skromnie

    Owszem - pytanie tylko o proporcje.
    A na dodatek w Polsce jest dużo ludzi żyjących nie tylko skromnie ale wręcz
    biednie.
    Ty swoje przekonanie o bogactwie Polaków czerpiesz z tego, że po dniu wolny
    nie było miejsca na parkingu pod centrum handlowym w Krakowie.
    No to zastanów się.... w prawie milionowym mieście (pewnie ponad milion z
    okolicami) ludzie przyjechali do centrów i zajęli kilka tysięcy miejsc
    parkingowych.... no to ile tych ludzi przyjechało ?? Jeden procent ??
    Rzeczywiście świetny wyznacznik zamożności społeczeństwa...

  • 43. Data: 2009-06-17 11:29:43
    Od: "eMil" <e...@N...gazeta.pl>

    > wy też macie swoje Faszystowsko narodowe TVP nie płaczcie a i zawsze wam
    > mogą łysi kumple w glanach przynieść jakieś gazetki odbite na powielaczu.

    Jednak powinieneś się leczyć.

    > Bo gu dzięki sam myślę i widzę.

    Myślisz..... że myślisz :)
    Jesteś idealnym przykładem wypranego z mózgu "liberała", który nawet jak widzi
    biedę na własne oczy to w telewizji dowie się że tej biedy wcale nie ma i tak
    zaczyna myśleć.

  • 44. Data: 2009-06-17 11:36:29
    Od: "eMil" <e...@N...gazeta.pl>

    > To zaczynam żałować że tu pobudowałem dom.

    Nie ma co żałować i składać broni.
    Trzeba otwierać ludziom oczy, chodzić na wybory i przegonić z kraju
    darmozjadów którzy już pod czwartym szyldem (KLD, UW, AWS, PO) odradzają się
    jako nowa ekipa i rozkradają majątek państwowy.
    Żałuję, że w Polsce był okrągły stół gdzie jeden element dogadał się z drugim
    elementem i wszystko zostało po staremu tylko w nowej szacie.
    Trzeba było zaczerpnąć wzorce z Rumunii - komuchów rozstrzelać i wtedy by nie
    wracali jako "zbawcy narodu" by dalej kraść i nie dać ludziom żyć.

  • 45. Data: 2009-06-17 13:04:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    eMil wrote:

    > Może 40 lat temu bieda we Francji była normą, ale ona jest też normą
    > we współczesnej Polsce i dotyczy nie tylko dalekiej prowincji.

    ale Polska jest dalej biednym krajem, na dorobku. Nasza klasa średnia
    zarabia tak jak proletariat w bogatszych krajach. Za 15 lat będzie inaczej.
    Jeśli uważasz że w Polsce się zle dzieje to sobei przypomnij jak
    wyglądaliśmy 20 lat emu.

> [...]
    > tysięcy miejsc parkingowych.... no to ile tych ludzi przyjechało ??
    > Jeden procent ?? Rzeczywiście świetny wyznacznik zamożności

    Bardzo dobry

  • 46. Data: 2009-06-17 14:06:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    eMil wrote:

> [...]
    > Trzeba było zaczerpnąć wzorce z Rumunii - komuchów rozstrzelać i
    > wtedy by nie wracali jako "zbawcy narodu" by dalej kraść i nie dać

    następny internetowy wojownik.

    i jakie korzyści Rumunia osiągnęła gospodarczo dzięki temu mordowi?

  • 47. Data: 2009-06-17 15:23:12
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > i jakie korzyści Rumunia osiągnęła gospodarczo dzięki temu mordowi?

    Ostrzeżenie dla następców Causescu...

  • 48. Data: 2009-06-17 18:18:50
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Istotnie, te o których piszesz mają być wycofane

    T.

  • 49. Data: 2009-06-17 18:21:36
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 11:29:43 +0000 (UTC), eMil napisał(a):

    > Myślisz..... że myślisz :)
    > Jesteś idealnym przykładem wypranego z mózgu "liberała", który nawet jak widzi

    Wykształciucha - to bardziej precyzyjny termin, bo "liberał" to określenia
    nader wieloznaczne (no chyba, że z wymową "leberał" ;) )

    T.

  • 50. Data: 2009-06-17 18:25:49
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 22:49:34 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > no i jako jedyni jesteśmy na plusie gdy gospodarki innych sie walą. Popatrz

    Chwilowo

    > na ulice na samochody popatrz an domy. Popatrz do centrów handlowych, w
    > piątek po BC nie było miejsc na parkingu w GK.

    To prawda - ale jak ktoś startuje od zera, to bardzo widać, kiedy osiągnie
    jakiś elementarnie przyzwoity poziom. Jednak nasi unijni przyjaciele robią
    wszystko, bysmy bezkarnie nie mogli dobić do ich poziomu ekonomicznego.

    > pewnei tylko oni byli tacy szaleni aby w to gówno inwestować.

    Weź pod uwagę, że stocznie miały zamówienia na całe 10 lat. A sprzedano je
    za kwotę niższą, niż wynosi rynkowa wartość gruntów, na których stoją. O
    urządzeniach i innych aktywach nawet nie wspominam. Nadal nie wierzysz, czy
    może jesteś z tych "funkcjonariuszy medialnych", którzy mają urabiać opinię
    publiczną?

    T.