  • 31. Data: 2009-06-16 21:18:43
    Temat: Re: Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > kto ma mi dokopywać? żydzi i niemcy?

    Ty masz tak wyprany mózg, że nawet nie widzisz jak już cię kopią
    Taki mały przykład:
    Kiedyś byliśmy ŚWIATOWYM eksporterem cukru.
    Potem za "tuskoliberałów" cukrownie wykupili niemcy a jak Janowski ich
    bronił to zrobili z niego "głupa" podając jakieś prochy.
    Minęło 10 lat i zgadnij skąd IMPORTUJEMY cukier - tak tak - właśnie od
    niemców.

  • 32. Data: 2009-06-16 21:41:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mustafa wrote:
    > Nie będę komentował twoich bredni.
    > Weź parę dni urlopu i jedź zwiedzić ten kraj nie od strony centrów
    > handlowych tylko od tej gdzie żyje zdecydowana większość tego
    > społeczeństwa. Sprawdź jak żyją, na co ich stać i jakie są ich
    > problemy. Wyleczysz się z patrzenia na sytuację kraju przez pryzmat 5%
    > społeczeństwa z kilku dużych miast.

    jakbyś zobaczył miasteczka francuskie tak z 40 lat temu to też byś sie
    schwycił za głowę.

    W każdym kraju sa ludzie żyjący w dostatku i ludzie żyjący skromnie, popatrz
    na mapę PKB zobaczysz sobie gdzie jesteśmy i już wszystko ci się upożadkuje
    albo jesteś taki sam mundry jak doradcy Kaczorów a wtedy nic ci nie pomoże.

  • 33. Data: 2009-06-17 07:55:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 23:18:43 +0200, Mustafa napisał(a):

> [...]
    > bronił to zrobili z niego "głupa" podając jakieś prochy.
    > Minęło 10 lat i zgadnij skąd IMPORTUJEMY cukier - tak tak - właśnie od

    I od Czechów.

  • 34. Data: 2009-06-17 07:57:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 23:09:17 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > kto ma mi dokopywać? żydzi i niemcy? Jak ktos mnei kopnie to polak katolik
    > najszybciej.

    Głaszczę Cię po tej niemądrej główeńce.
    Polka katoliczka

  • 35. Data: 2009-06-17 07:59:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 23:05:42 +0200, Mustafa napisał(a):

    > słyszałem i tam byłem za harcerskich czasów - rodem jestem z niedaleka - ale
    > nie o Michniowie piszę
    > takich miejsc jest w Polsce mnóstwo

    Wiem, wiem.

    > Wątpię żeby się przekonał nawet jak mu dokopią - w telewizji mu wytłumaczą
    > jak ma myśleć

    Ciekawe, co ten typ zrobi, jak nie będzie działać TV i nie będzie miał kto
    dyktować...
    Czyżby groziło mu wtedy samodzielne myślenie?
    :-D

  • 36. Data: 2009-06-17 07:59:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 22:59:49 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > na razie to my wykupujemy ich niemieckie ziemie i mieszkania.

    Taaaaak?

  • 37. Data: 2009-06-17 08:05:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Wiem, wiem.

    > Ciekawe, co ten typ zrobi, jak nie będzie działać TV i nie będzie
    > miał kto dyktować... Czyżby groziło mu wtedy samodzielne myślenie?
    > :-D

    wy też macie swoje Faszystowsko narodowe TVP nie płaczcie a i zawsze wam
    mogą łysi kumple w glanach przynieść jakieś gazetki odbite na powielaczu.

    Bo gu dzięki sam myślę i widzę.

  • 38. Data: 2009-06-17 09:45:48
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Lupisz, kupisz - ze sprzedaży wypadają klasyczne żarówki o mocy >=100W
    > oraz wszelkie matowe, mleczne, kolorowe itp. W 2012 - wszystkie żarówki i
    > halogeny.
    > T.

    Z tego co czytałem to jednak nie kupię

    http://www.budujemydom.pl/component/option,com_remos
    itory/Itemid,0/func,download/id,3603/chk,0938be64c52
    cdd1f8cda294d4efc50eb/

    Pozdr
    J23

  • 39. Data: 2009-06-17 09:47:23
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    > to zamontuj oprawy halogenowe...

    Halogenowe czeka podobny los
    http://www.budujemydom.pl/component/option,com_remos
    itory/Itemid,0/func,download/id,3603/chk,0938be64c52
    cdd1f8cda294d4efc50eb/
    Pzdr
    J23

  • 40. Data: 2009-06-17 09:54:54
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mandaty, większa akcyza. Tylko patrzeć jak sobie przypomną o podatku
    > katastralnym. Muszą coś zrobić bo zostaje im albo pożyczyć gdzieś
    > pieniądze, tylko że chyba nikt im już nic nie chce pożyczyć. Albo
    > dodrukować pieniędzy, na to UE się nie zgodzi. Było budować dom? Ktoś
    > niedawno wynajął 100 metrowe mieszkanie w przedwojennej kamienicy. 8 zł
    > z metra czynszu płaci. Właściciel zadowolony bo pustych mieszkań w Łodzi
    > stoi bardzo dużo. On też bo mieszkanie bardzo ładne. Wszystko co w nim
    > zrobił to pomalował. Sam się uziemiłeś a teraz jęczysz.

    Trochę przesadziłeś.
    Stracić to na 100% nie strace na moim domku.
    A za granica byłem jeszcze przed uniowstąpieniem i generalnie to wolę
    Polskę.
    No może i przepierdzielili troche tej Polski - no ale po diabła nam jeszcze
    dodatkowi unijni złodzieje skoro mamy swoich - całkiem niezłych.
    Niech się raczej złodziejstwa i łapownictwa czepią zamiast wymyślać
    durne przepisy. Jak tak dalej pójdzie to ludziom do alkowy będą zaglądać.

    Pzdr
    J23