  • 41. Data: 2020-05-29 22:54:22
    Temat: Re: Cena działki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > Może coś się uda pokazać. W takich domach normalnie mieszkają ludzie.
    > https://photos.app.goo.gl/qg5yCHMT8peg8fAq7

    Co w tym niezwykłego? Że dachówka trochę krzywo leży? Jeśli bym sobie
    taki nabył (za cenę kabla do głośników na przykład), to też bym mógł
    trochę tak pomieszkać.

    > Gdyby nie można było otworzyć to napiszcie.

    Klucz leżał pod wycieraczką, nie było problemu. W środku można się
    całkiem przytulnie urządzić.

    --
    Jarek

  • 42. Data: 2020-05-29 23:13:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-29 o 22:47, Kadar pisze:
    > Tu 2 linki. Obie nieruchomości nazywają się tak samo: finca rustica, co znaczy
    mniej więcej - nieruchomość rustykalna. Robiąc przegląd finec można się
    czasami zdziwić.
    > finca nr 1. https://www.idealista.com/inmueble/36317304/?xtmc=1_
    1_murcia&xtcr=60
    > finca nr 2. https://www.idealista.com/inmueble/85084044/

    To pierwsze ma 40m2 i jeden pokój w opisie.
    To drugie w opisie 800m2 i 7 pomieszczeń -
    a na zdjęciu tego nie ma. Sama nazwa jest marna do porównania.

  • 43. Data: 2020-05-30 09:22:34
    Temat: Re: Cena działki - zenuś w akcji
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-05-29 o 11:30, collie pisze:

    > W Twoich stronach ojce srać chodzili za stodołę, Ty pewnie już
    > do wychodka, ale nawet jak z tej wsi wyszedłeś, to wieś z Ciebie
    > nie wyszła: dla wieśniaków pies kojarzy się tylko z łańcem i budą
    > na gumnie. I temu tak Cię cieszy, gdy spotkasz swojaka-czereśniaka
    > z Bałut.

    zenus, piździakiem zwany to zakompleksiony koleś który cierpi na manię
    wielkości. "udziela" sie pl.soc.polityka posługując się językiem z
    rynsztoka. swoich wyimaginowanych przeciwników wysyła do dołów z wapnem.
    jak widać nie wyzbył się chamstwa, arogancji i buty wyniesionej z czasów
    kiedy "służył" w MO.

    --
    Runt

    Keep smilling. All's well that ends well!

  • 44. Data: 2020-05-30 09:23:57
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-05-29 o 00:15, collie pisze:

    > Jeśli masz na myśli własny samochód, czy inną hulajnogę
    > elektryczną, to za taką cenę nie kupi nawet działki na
    > ROD Millenium przy Plantowej na Bałutach, gdzie ceny
    > zaczynają się od 38.000 zł.

    zenus swego czasu chciał uzbroić swój plecak w kierunkowskazy ;-)))

  • 45. Data: 2020-05-30 09:25:25
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-05-29 o 00:33, piździak Zenek Kapelinder pisze:
    > Ważne żeby na budę dla ciebie wystarczyło. Wolisz łańcuch czy drut?

    zenusiku! do dołu z wapnem go!
    i nie zapomnij mu przeciąć wcześniej ścięgien!
    to twoje metody kanalio!

  • 46. Data: 2020-05-30 12:42:13
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > To pierwsze ma 40m2 i jeden pokój w opisie.
    > To drugie w opisie 800m2 i 7 pomieszczeń -
    > a na zdjęciu tego nie ma. Sama nazwa jest marna do porównania.

    Nie wiem co jest nie tak. U mnie normalnie się otwiera z pełnymi obrazkami i
    informacjami na temat: "finca rustica". Jeśli ktoś wie co jest nie tak to postaram
    się poprawić.
    K.

  • 47. Data: 2020-05-30 12:56:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-30 o 12:42, Kadar pisze:

> [...]
    informacjami na temat: "finca rustica". Jeśli ktoś wie co jest nie tak to postaram

    Otwiera się,
    po prostu strona jest tak skomponowana,
    że widać pierwsze poglądowe zdjęcie i opis.
    Myślałem, że nic więcej już tam nie ma i to cała oferta
    - żeby zobaczyć całość trzeba
    przewinąć do końca.

  • 48. Data: 2020-05-30 22:15:04
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > - żeby zobaczyć całość trzeba
    > przewinąć do końca.

    Uff
    K.

  • 49. Data: 2020-05-30 22:15:08
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > - żeby zobaczyć całość trzeba
    > przewinąć do końca.

    Uff
    K.

  • 50. Data: 2020-06-01 09:06:19
    Od: e...@g...com

    Te biedniejsze domki przypominają nasze Obórki.