    Date: Tue, 30 Jun 2015 11:57:47 +0200
    From: noname <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ceny energi

    Dnia 2015-06-30, o godz. 10:45:56
    "Ergie" <e...@s...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Arednia_krajowa
    >
    > Jak widać średnia pensja wzrosła dokładnie tak samo :-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Ja już tu pisałem. Od ok. 7 lat moja pensja stoi niemal w miejscu, jak i
    moich kolegów z pracy (a mam podgląd wrażliwych danych), no może im
    podskoczyło (bo ja miałem więcej od nich kiedyś). Oczywiście zarząd
    itp. rodzina wyrównują sobie ciut lepiej. W tej firmie zawsze zarabiało
    się w miarę przyzwoicie, zawsze - znaczy kiedyś, a teraz już mało
    atrakcyjnie. Koszty rosną, coraz mniej kasy do podziału dla pracowników.
    Lublin
    ps. [Aktualizacja] Właśnie zrobiłem zestawienia średnich rocznych.
    Jedyny znaczący skok odnotowałem w 2008r.
    Znakomita większość zarabia .. na poziomie roku 2008 !
    firma ma ok 40-50 pracowników, mam dane z gdzieś 15 lat.

    Napisz coś jeszcze o tej "średniej krajowej" ;)