  • 61. Data: 2015-07-07 22:34:09
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Ale zdajesz sobie sprawe, ze narod jest oglupiony mediami?

    ale za to wszyscy krzyczą, jacy to są mądrzy

    > Wszyscy, ktorzy maczali palce w PRL powinni miec absolutny zakaz pelnienia
    > funkcji publicznych. Przez to, ze tak sie nie stalo, demokracja w Polsce
    > to fikcja. Rzadza nami nadal komuchy, a demokracja to tylko iluzja :-)

    widać, ze jesteś ogłupiony mediami.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2015-07-07 22:37:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 22:35:35 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > widać, ze jesteś ogłupiony mediami.

    A Ty juz od dawna sprawiasz wrazenie komucha - zdaje sie pelnisz jakas
    funkcje panstwowa? :) Ciekawe z czyjego powolania :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 63. Data: 2015-07-07 22:42:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > A Ty juz od dawna sprawiasz wrazenie komucha - zdaje sie pelnisz jakas
    > funkcje panstwowa? :) Ciekawe z czyjego powolania :)
    > pozdr.

    naprawdę? powiedz mi. chetnie się dowiem jaką to fukncję pełnię. Pewnie
    za nią cos płacą.

  • 64. Data: 2015-07-07 22:48:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 22:44:07 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > naprawdę? powiedz mi. chetnie się dowiem jaką to fukncję pełnię. Pewnie
    > za nią cos płacą.

    Nie mam pojecia, nie chce mi sie w detektywa bawic ale takie wrazenie odnosze,
    nicka chyba nie pomylilem choc pamiec mam slaba :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 65. Data: 2015-07-07 22:49:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Nie mam pojecia, nie chce mi sie w detektywa bawic ale takie wrazenie odnosze,
    > nicka chyba nie pomylilem choc pamiec mam slaba :)
    > pozdr.

    ale nie przeszkadza Ci to chlapać co ślina na język przyniesie.

  • 66. Data: 2015-07-07 22:56:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Myk w tym że mnie nie wykreują bo bym porządek zrobił.

  • 67. Data: 2015-07-07 23:04:00
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-07-07 21:56, Budyń wrote:
    > A bez prawdziwej informacji zaden nawet najlepsiejszy komuter nie dokona poprawnego
    wyboru. Spoleczenstwo tez.

    Czy Ty aby nie przeceniasz parcia społeczeństwa do dokonania rozliczeń?

    IMHO pi razy drzwi 80% społeczeństwa ma dokładnie w dupie czy jakiś
    konkretny misiek to komuch, solidaruch czy też jeszcze inny kosmita.

    Ażeby nie być (za bardzo) kontrowersyjnym to już może nie będę pisał co
    (moim zdaniem) ma znaczenie dla rzeczonych 80% społeczeństwa ...

    Z tego dokładnie powodu twierdzenie, że gdyby społeczeństwo było
    poinformowane to by "cuś" zrobiło jest myśleniem wyłącznie życzeniowym i
    nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością.

    Piotrek

  • 68. Data: 2015-07-07 23:09:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 22:56:50 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Myk w tym że mnie nie wykreują bo bym porządek zrobił.

    Aktualnie kreuja "Nowoczesna Polske", a topia Platforme Obywatelska.
    Taka zamiana rol, geby przy korycie zostana te same, nawet zalozycielem
    NP jest zalozyciel PO (pan Frasyniuk) :)

    Co ciekawe w sondazu NP kiedy jeszcze istniala tylko w teorii juz miala
    ponad 10% w TVNie, chociaz ja np., ktory czytam dosc duzo newsow polityczych
    i wiem przypuszczalnie o polityce wiecej niz 99% spoleczenstwa wtedy nigdy
    o takim tworze nawet nie slyszalem :-))

    Majac media w garsci mozna wypromowac najwieksze scierwo bez najmniejszego
    klopotu. Ludzie wierza w to, co gada pan z kolorowego pudla.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 69. Data: 2015-07-08 00:59:37
    Od: noname <x...@x...pl>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup
    >
    > Użytkownik "noname" napisał w wiadomości grup

    > Danke. Mi się nie chciało. Ludziki zwykle wymyślają, że to "plecy", bo to
    > najprościej i przyczyna jest zewnętrzna. No i najważniejsze, nie do
    > przeskoczenia to nie ma się co angażować.

    Żal, to mi was dwóch. Przygadał kocioł garnkowi.
    Wymyśli sobie z tego wszystkiego, że niby się ... żalę ?!
    Złe fakty - tym gorzej dla faktów.
    Ile was tam jeszcze siedzi przed monitorami?!

    EOT

  • 70. Data: 2015-07-08 09:22:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 23:04:34 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    > Czy Ty aby nie przeceniasz parcia społeczeństwa do dokonania rozliczeń?

    pierwszy wolny sejm chcial to przeprowadzic - ale go ubito. Potem maszyna medialna
    przez 25lat pracowala nad tym zeby do tematu zniechecic albo wykrecic znaczenia.
    Spojrz na ergiego, wydawaloby sie rozsadny czlowiek widzacy wady poprzedniego systemu
    itp. Ale reka w reke z ubekami bedzie ich bronil (taki jest ostateczny efekt) przed
    sprawiedliwoscia ktora nigdy sie nie dokonala.

    > Z tego dokładnie powodu twierdzenie, że gdyby społeczeństwo było
    > poinformowane to by "cuś" zrobiło jest myśleniem wyłącznie życzeniowym i
    > nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością.

    wynik kukiza i pisu mowi ze duza czesc spoleczenstwa nie zgadza sie system zbudowany
    w iiirp - a skad taki skok? Ano z informacji - kazdą afere uklad wladzy zamiotl pod
    dywan a media glosno nadawaly "nic sie nie stalo".
    Az do tasm - teraz kazdy mogl przeczytac jak to dziala mimo ze frontalny atak
    medialny polegal na tym zeby skrecic temat na "kto nagrywal" a nie "co powiedzial" -
    informacja rządzi :)

    b.