  • Data: 2019-08-04 00:00:34
    Temat: Re: Ciśnienia w baniakach przeponowych
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 3 sierpnia 2019 23:42:16 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    > wypełniać. Natomiast zupełnie nie wiem, po co ten baniak do wody
    > wodociągowej i w którym wodociągu woda miewa tempereturę 50°C (ale
    > chętnie bym się do takiego podłączył).

    na podejsciu wodociągu jest zawór zwrotny, a w instalacji spory zapewne bojler. Woda
    zimna sie nagrzewa dosc sporo i bez baniaka z powietrzem ciśnienie urośnie do
    niebezpiecznych wartosci gdy zdarzy sie taka chwila ze piec grzeje, a nikt wody nie
    podbiera.

    b.