  • Data: 2018-06-26 16:03:47
    Temat: Re: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 15:49:29 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ma moj nowy projektor wifi. Jest do niego dedykowana przegladarka. Ale to nie
    dziala. Raz udalo mi sie zlapac sygnal z internetu i nie wiem jak to zrobilem. Do
    tego przegladarka siermiezna z mozliwoscia otworzenia jednej strony i bez mozliwosci
    odtwarzania filmow. Ogolonie pierdolic taki internet i przegladarke. W sklepach sa
    jakies chromecasty, dongle androidy i inne odtwarzacze multimedialne. Zdaje sobie
    sprawe ze pewno do projektora chyba nikt czegos takiego nie ma bo na grupie raptem
    dwa projektory. Ale telewizorow sporo i zakladam ze ktos dokupil takie cudo do
    telewizora. Chcialbym cos z androidem co bedzie mialo funkcje skorzystania z punktu
    dostepowego w tablecie. Chinski projektor ma androida i dziala to bardzo dobrze na
    dodatek cala konfiguracja polega na wpisaniu hasla w projektorze. Swiezak jestem w
    temacie tych dongli itp. Dziala to? Jaka rozdzielczosc potrafi przeslac? Da sie
    bezprzewodowo podlaczyc myszke czy klawiature? A moze ktos ma pomysl na wykorzystanie
    wifi jakie jest w projektorze zeby zaczelo dzialac.

    Wg mnie nie potrzebujesz nic
    Bo Ty chcesz przeglądać internet za pośrednictwem przeglądarki w projektorze
    korzystając z udostępnionego neta
    "Ludwiku Dorn i Sabo, nie idźcie tą drogą!"
    Masz tablet to musisz zrobić tak żeby bezprzewodowo przekazac obraz z tableta na
    projektor.
    Ta aplikacja do tego słuzy
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ep
    son.iprojection
    Zainstaluj ją na naplecie i powinienes połaczyć się z projektorem i ten będzie
    wyświetlał na prześcieradle(czy co tam masz jako ekran) to co jest na naplecie.