  • Data: 2018-06-26 21:24:40
    Temat: Re: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale tam napisali ze to do windowsa a ja chce androida. Poza tym chcialbym zeby sie
    pojawil ktos kto do starego telewizora dolozyl jakies pudeleczko i zrobil sobie smart
    tv z internetem.

    Piszesz właśnie z taką osobą.
    Używam obecnie RaspberryPi 3 z Libreelec (stricte do oglądania wideo i
    TV). Wcześniej też używałem hdmi sticka z androidem i też dobre było.

    Tu masz przykład:
    https://allegro.pl/tv-box-h96-pro-2-16gb-android-7-d
    ongle-wifi-2-4-bt-i7398280817.html

    są też nieco większe ale ciężej będzie ci to przy projektorze
    zamontować. Zdecydowanie polecam ci pociągnięcie kabla hdmi i
    podłączenie sticka czy android boxa gdzieś nisko byś nie skicał
    każdorazowo jak będziesz chciał coś podłączyć.

    Przeglądanie stron WWW na ścianie _wydaje mi się_ nieco słabym
    pomysłem. Niewygodne.
    Do oglądania filmów czy gier jest spoko.