  • Data: 2018-06-26 21:53:05
    Temat: Re: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2018 o 15:49 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Ma moj nowy projektor wifi. Jest do niego dedykowana przegladarka. Ale
    > to nie dziala. Raz udalo mi sie zlapac sygnal z internetu i nie wiem jak
    > to zrobilem. Do tego przegladarka siermiezna z mozliwoscia otworzenia
    > jednej strony i bez mozliwosci odtwarzania filmow. Ogolonie pierdolic
    > taki internet i przegladarke. W sklepach sa jakies chromecasty, dongle
    > androidy i inne odtwarzacze multimedialne. Zdaje sobie sprawe ze pewno
    > do projektora chyba nikt czegos takiego nie ma bo na grupie raptem dwa
    > projektory. Ale telewizorow sporo i zakladam ze ktos dokupil takie cudo
> [...]

    Do wszystkiego co ma hdmi możesz podpiąć tego typu mikrokomputery:
    http://allegro.pl/komputer-intel-compute-stick-boxst
    k1aw32sc-hdmi-i7228344897.html
    (ten to wypas, są tańsze).

    Taki mikrokomputer ma system operacyjny (windowsa lub androida), wifi,
    porty USB. Projektor, monitor lub TV do którego jest wpięty robi za jego
    monitor.
    Czyli w Twoim przypadku możesz udostępnić na swoim tablecie Internet
    poprzez WiFi, mikrokomputerek podłaczyć do tego WiFi i uruchomić na nim
    dowolną przeglądarkę. Do mikrokomputera możesz podpiąć bezprzewodową
    myszkę i klawiaturę (przez USB).
    Poprzednią wersję tego komputera z linka miałem i używałem przez jakiś
    czas w firmie.

    TG