  • 21. Data: 2018-05-07 09:25:11
    Temat: Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
    Od: uciu <a...@g...com>

    u mnie jest:

    - zagęszczony piach ze żwirem - w niej są rury kanalizacyjne wypuszczone do góry w
    "otulinie" z większych rur
    https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIZW1xT1M
    tRVRad00/view

    - chudziak 10
    - xps 10
    - folia
    - płyta 21
    - eps 10
    - wylewka

    Burty/boki są z eps hydro 15cm

    uciu

  • 22. Data: 2018-05-10 13:33:27
    Od: marios <n...@n...pl>

    W dniu 06.05.2018 o 18:20, Myjk pisze:
    > Sun, 06 May 2018 17:46:37 +0200, Irek.N.

    > Bo ziemia jest płaska. A szczepionki powodujom autyzm. Podłogówka zaś nie
    > odpowiada tylko za gradobicie, trzęsienie ziemi i koklusz. Chociaż co do
    > tego pierwszego to nie można być pewnym.

    "A szczepionki powodujom autyzm."

    Mój kolega ma syna "po szczepionce" i nie jest to wesoły temat.
    Nie będę rozwijał, ale proponuję zrewidować zasoby gazet.

  • 23. Data: 2018-05-10 15:27:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ludzie chorowali na autyzm w czasach przedszczepionkowych. Na polio chorowali w
    starozytnym Egipcie. Jak napiszesz znasz kogos kto w Polsce zachorowal na Polio w
    przeciagu ostatnich dwudziestu lat bedzie znaczylo ze zmyslasz bo ostatnie
    zachorowanie bylo na poczatku lat osiemdziesiatych zeszlego stulecia. Z rzeczy
    potrzebnych czlowiekowi do zycia jest woda, powietrze, jedzenie, ubranie i
    szczepionki.

  • 24. Data: 2018-05-10 15:32:04
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 maja 2018 13:33:29 UTC+2 użytkownik marios napisał:

    > "A szczepionki powodujom autyzm."
    >
    > Mój kolega ma syna "po szczepionce" i nie jest to wesoły temat.
    > Nie będę rozwijał, ale proponuję zrewidować zasoby gazet.

    a ja mam takich który nie mają heine-medine. Bredzisz.

    b.

  • 25. Data: 2018-05-10 15:51:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 May 2018 13:33:27 +0200, marios

    > Mój kolega ma syna "po szczepionce" i nie jest to wesoły temat.
    > Nie będę rozwijał, ale proponuję zrewidować zasoby gazet.

    Nie musisz rozwijać, bo nie ma udowodnionej korelacji pomiędzy
    szczepionkami a autyzmem. Zatem jedynym który tutaj musi coś rewidować,
    jesteś Ty (i ew. kolega).

    Mnie się też nie chce rozwijać (tak samo jak nie warto się rozwijać na
    temat szkodliwości podłogówki czy płaskiej ziemi), dlatego zanim zapodam
    link właściwy o autyzmie może wcześniej lepiej obejrzeć dlaczego nie warto
    bać się szczepionek popełniony przez U!NB https://youtu.be/qHSStN_fYs8 żeby
    się niepotrzebnie nie katować godzinę dłużej na temat samego autyzmu. Temat
    autyzmu, który po prostu jest rozdmuchany zwyczajną zmianą parametrów
    rejestracyjnych i jakością rozpoznania, o czym U!NB się wypruł w temacie
    tak obficie, że można usnąć nim się dobrnie do końca
    https://youtu.be/thqQ-hPcChg

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 26. Data: 2018-05-10 16:59:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-10 o 15:51, Myjk pisze:
> [...]
    > rejestracyjnych i jakością rozpoznania, o czym U!NB się wypruł w temacie
    > tak obficie, że można usnąć nim się dobrnie do końca

    Zacytuję jeden z komentarzy:
    "Wszystko - to pozerski bełkot ćwierćinteligenta chcącego uchodzić
    przynajmniej za półinteligenta, który ma takie pojęcie o temacie, jak ja
    o chińskich tańcach ludowych - chociaż podejrzewam, że i o tym mam
    większe. Uprzedzając Twoje pytanie o konkrety - nie mam na to czasu, sam
    tylko spis treści zagadnień związanych z tematem, to kilka stron -
    jeszcze bez ich poruszania, bo to już poważniejsza literatura. Mam za to
    jeden argument niepodważalny i możliwy do sprawdzenia dla każdego - z
    tym pozerskim półgłówkiem na czele. Jak jest taki przekonany o swoim
    geniuszu i mądrości rodem z podręczników szczepionkowego marketingu dla
    lekarzy (TAK - SĄ TAKIE - poradniki marketingowe dla lekarzy - jak
    skutecznie sprzedawać szczepienia, gdzie 100% informacji to zwykłe
    techniki manipulacyjne, bez jakiegokolwiek związku z medycyną), to niech
    zgodzi się na prosty eksperyment. Wstrzykniemy mu komisyjnie cały
    program szczepień dla dzieci - ale zgodnie z regułami toksykologii i
    farmakokinetyki, w dawkach proporcjonalnie dopasowanych do masy ciała.
    Czyli, jeżeli niemowlę (3.5 kg) dostaje w strzykawce np. 5 ml, to jemu,
    ważącemu pewnie z 70, wstrzykniemy 100 ml. I tak 26 razy w ciągu dwóch
    lat. I tak będzie miał fory w stosunku do niemowlęcia - bo ono jeszcze
    nie ma ani bariery krew-mózg (wykształca się całkowicie gdzieś dopiero
    około 3 roku), ani własnego układu odpornościowego (układ immunologiczny
    niemowlęcia do 6 miesiąca bazuje głównie na przeciwciałach matki
    pobieranych z mleka - o ile kobieta karmi), wątroba i nerki niemowlęcia
    nie są jeszcze w pełni rozwinięte i nie są w stanie filtrować wszystkich
    toksyn. Połączenia neuronalne układu nerwowego też dopiero się tworzą,
    pozostając całkowicie bezbronne wobec jakichkolwiek czynników
    patogennych, które jeżeli je zaatakują, to uszkodzą je już
    nieodwracalnie - a w szczepionkach mamy co najmniej kilkanaście
    potencjalnie śmiertelnych trucizn (już pomijam same bakterie lub wirusy)
    wstrzykiwanych prosto do krwi. CZY TEN PAJAC PODEJMIE TAKIE WYZWANIE?
    Zapewne nie - może robić laskę swoim sponsorom ze szczepionkowej
    industrii (męska dziwka żyjąca ze współuczestnictwa w okaleczaniu
    CUDZYCH dzieci) - ale aż takim idiotą, to nie jest. On chce tylko dobrze
    wypić i zakąsić, i żeby sponsorzy dali mu na "furę i komórę", a nie
    zapewniać sobie traumatyczne przeżycia z trumną na końcu. "

    To jak, Myjk, zgłaszasz się na ochotnika?

    --
    Pete

  • 27. Data: 2018-05-10 17:31:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 May 2018 16:59:48 +0200, Pete

    > To jak, Myjk, zgłaszasz się na ochotnika?

    Po pierwszym zdaniu nie chciało mi się czytać dalej. Pod każdym filmem czy
    literaturą obnażającą brednie o płaskiej ziemi też co chwilę podobny
    oszołom wyskakuje. Takich się ignoruje, póki nie zdechną.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 28. Data: 2018-05-10 17:38:21
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 10 maja 2018 10:31:37 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > literaturą obnażającą brednie o płaskiej ziemi też co chwilę podobny
    > oszołom wyskakuje. Takich się ignoruje, póki nie zdechną.

    Akurat argument tam byl zacny. Ignorujac go robisz dokladnie to co takich ludzi
    napedza.

    Mnie w ruchu antyszczepionkowym fascynuje ze nikt ze strony rzadowej nie dementuje
    oskarzen o wszczepianie czipow, markerow, toksycznosci szczepionek.

    Starczy jedno dementi na rok w temacie.
    A tego sie nie robi. Ergo: nikt sie pod tym podpisac nie chce a to juz smierdzi.

    I abstrachujac od calej tej otoczki autyzmu, czipow czy pozytku z szczepionek na
    grype, prosta sprawa w postaci odpowiedzi oficjalnej na zarzuty jest dla strony
    oficjalnej niemozliwa do realizacji.

    Zakladamy ze to niekompetencja czy spisek?

  • 29. Data: 2018-05-10 17:54:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-10 o 17:31, Myjk pisze:
> [...]
    > literaturą obnażającą brednie o płaskiej ziemi też co chwilę podobny
    > oszołom wyskakuje. Takich się ignoruje, póki nie zdechną.

    Niestety ale zachowujesz się podobnie.

    A moje własne dziecko po podaniu szczepionki skojarzonej wylądowało na
    OIOMie z gorączką ~42C i drgawkami gorączkowymi.
    Uwierz mi, to nie jest przyjemny widok. A lekarze w szpitalu za żadne
    skarby nie pozwolili na wpisanie NOPu.
    (co zresztą potwierdził ww komentarz)

    Dlatego w statystykach szczepionki są super bezpieczne.

    --
    Pete

  • 30. Data: 2018-05-10 18:12:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-10 o 17:54, Pete pisze:

> [...]
    > skarby nie pozwolili na wpisanie NOPu.
    > (co zresztą potwierdził ww komentarz)
    >
    > Dlatego w statystykach szczepionki są super bezpieczne.

    A tu jeszcze artykuł, jak GSK zafałszowuje statystyki nt szczepionki
    Infanrix hexa

    --
    Pete