  • 31. Data: 2012-05-30 19:51:17
    Temat: Re: Co zrobic z szambem?
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 30 May 2012 10:41:57 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > owszem tak.
    > Wszędzie raczej rozliczają ścieki wg zużycia wody.
    > Ściekomierzy w przedaży nie widzialem;)

    Ja się nie mam zamiaru licytować, zadzwoń do swojego
    dostarczycielowodyodbieraczaścieków i zapytaj :-)

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Człowiek nie sznurek, wszystko wytrzyma

  • 32. Data: 2012-05-30 19:57:41
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Ja się nie mam zamiaru licytować, zadzwoń do swojego
    > dostarczycielowodyodbieraczaścieków i zapytaj :-)

    Nie musze dzwonć, wiem ile i za co płace.
    Woda wg wodomierza za m3,ścieki ok dwa razy drożej tez za m3 wg zużycia wody. Jedynie
    wody z wodomierza ogrodowego w miesiacach letnich nie doliczają do ścieków.

  • 33. Data: 2012-05-30 20:42:58
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 30 May 2012 10:57:41 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Nie musze dzwonć, wiem ile i za co płace.
    > Woda wg wodomierza za m3,ścieki ok dwa razy drożej tez za m3 wg
    > zużycia wody. Jedynie wody z wodomierza ogrodowego w miesiacach
    > letnich nie doliczają do ścieków.

    Eee... a jak niby to się ma do odbioru ścieków przy własnym ujęciu...?

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Pijani wędkarze złowili rusałkę.
    Rano okazało się że to sum i do kaca doszedł wstyd.

  • 34. Data: 2012-05-30 21:20:49
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 30-05-2012 o 18:48:52 kiki <...@p...pl> napisał(a):

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > była z rozsączem, ja mam kompaktową i nie dam sie im tak szybko, w końcu
    > to zupełnie coś innego. No nic zobaczymy.
    >
    > W sumie to najważniejsze własne ujęcie wody.
    > Oni będą liczyć m3 po zużyciu wody. Powiesz, że nie mieszkasz i tyle.
    Nie ma znaczenia, poza tym mam własną wodę.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 35. Data: 2012-05-30 21:57:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2012 20:42:58 UTC+2 użytkownik ŁC napisał:
    > Eee... a jak niby to się ma do odbioru ścieków przy własnym ujęciu...?
    Tak sie ma że z ujecia wodociągow zużyasz 1m3 wody miesięcznie placisz wiec za 1m3
    wody i 1m3 scieków a reszte wody bierzesz z własnego ujęcia.

  • 36. Data: 2012-05-30 22:41:03
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Tak sie ma że z ujecia wodociągow zużyasz 1m3 wody miesięcznie placisz
    > wiec za 1m3 wody i 1m3 scieków a reszte wody bierzesz z własnego ujęcia.

    a jak nic nie bierzesz z wodociągów, to do ścieków lejesz za darmo?...

    pozdrawiam
    s_13

  • 37. Data: 2012-05-30 22:43:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > A ja bym wprowadził Wam hydraulikom obowiązkowe certyfikaty, egzaminy
    > i koncesje, a nie uwalniał zawody :-)

    też jestem za...

    moglibyśmy wtedy brać 400 zł za punkt i odwalać spokojnie byle jaką chałę.
    Korporacja by nasz chroniła.

  • 38. Data: 2012-05-30 22:50:06
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 30 May 2012 12:57:17 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Tak sie ma że z ujecia wodociągow zużyasz 1m3 wody miesięcznie placisz
    > wiec za 1m3 wody i 1m3 scieków a reszte wody bierzesz z własnego
    > ujęcia.

    To może wprost napiszę, bo aluzje słabo działają :-P W przypadku gdy
    _legalnie_ korzystasz z własnego ujęcia wody, a ścieki odprowadzasz do
    kanalizacji system naliczania działa inaczej.

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Czasem myślisz, że los się do ciebie uśmiechnął, a to ty go po prostu
    rozśmieszyłeś

  • 39. Data: 2012-05-30 22:50:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2012 22:41:03 UTC+2 użytkownik s_13 napisał:

    > a jak nic nie bierzesz z wodoci�g�w, to do �ciek�w lejesz za darmo?...

    Gdybym miał własne ujęcie wody oprocz tego z wodociagów to mogłbym tak robić. Wode
    brać z własnego ujęcia a ścieki do kanalizacji.
    Z wodociagów tylko np 1m3 wody na miesiąc aby mogli fakturę na 4,5zł wystawić;)

  • 40. Data: 2012-05-30 22:50:34
    Od: "mr.Jones" <w...@i...pl>

    użytkownik Majka napisał:
    > 3. Macie inne pomysły wykorzystania nieczynnego szamba? Przerobić na
    > ziemiankę, magazyn, garaż, zrobić na nim wiatę albo skalniak? (zobaczcie
    > niżej wymiary)

    częściowo zasyp, przybetonuj i zrób sobie piękne oczko wodne,
    głebokie - nie będzie przemarzało w zimie, ryby przeżyją.

    pozdr.
    Jones

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 7182
    (20120530) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Smart Security.