  • 141. Data: 2015-02-26 23:18:50
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-26 o 21:01, @ pisze:

> [...]
    > nagle "mach" lapka w gore, skrzywienie, ewentualnie krotki za to glosny
    > wyraz niezadowolenia w postaci skrzekliwej i.. powrot do zabawy.
    > Z tym objawem pediatra wyslal nas do szpitala, "bo to moze byc cos
    > neurologicznego" (dziecko neurologicznie do tamtej pory badane -
    > zdrowe). W szpitalu, po wywiadzie ze mna i pokazaniu lekarzom jak
    > wyglada ten "tik" (mialam kilka nagranych filmow na aparacie foto)
    > zapadla natychmiastowa decyzja o blokadzie szczepien. Bo byc moze to
    > padaczka poszczepienna. Dla neurologow na tym oddziale, na ktorym bylam

    Nie widzę w tym nic dziwnego, że to dla nich chleb powszedni, przecież
    na oddział neurologiczny zdrowych dzieci nie przywożą.

    > Dalszych perypetii nie bede opisywac, bo nie ma to najmniejszego sensu.
    > Grunt, ze przyczyna tych "padaczkowych" zachowan mojego dziecka okazal
    > sie byc tzw. zespol Sandifera, tj. efekt refluksu
    > przelykowo-zoladkowego, objawiajacy sie u dzieci przykurczami
    > (swiadomymi) ramion, rak, czy nawet glowy do ramienia, jako odruchowe
    > odreagownie bolu spowodowanego kwasna trescia zoladka, przedostajaca sie
    > do przelyku. Po podaniu lekow zobojetniajacych kwas zoladkowy "padaczka"
    > ustapila.

    OK, ale gdzie tu widzisz jakąś niekonsekwencję/brak kompetencji lekarzy?
    Ja bym się cieszyła z takiej nadgorliwości. Po co ryzykować? Refluks też
    bywa związany z poważniejszymi chorobami, niedojrzałym układem nerwowym
    (oczywiście nie u Twojego dziecka, ale skąd od razu mieli o tym wiedzieć
    lekarze blokujący szczepienia?)
    I to obala mit, że szczepić TRZEBA zawsze, nawet jak coś z dzieckiem
    jest nie tak.

    Ewa

  • 142. Data: 2015-02-26 23:58:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

    > Nie widzę w tym nic dziwnego, że to dla nich chleb powszedni, przecież na
    > oddział neurologiczny zdrowych dzieci nie przywożą.

    Cenne spostrzeżenie.

> [...]
    > lekarze blokujący szczepienia?)
    > I to obala mit, że szczepić TRZEBA zawsze, nawet jak coś z dzieckiem jest

    Od początku nie mogę też się doszukać w tej historii niczego
    diabelnego, wyrachowanego czy w inny sposób złego dla dziecka.
    Wręcz buduje zaufanie do lekarzy, którzy nie zaszczepią gdy
    jest nawet najmniejsze podejrzenie tendencji u dziecka do
    wystąpienia powikłań - to są ludzie z uczuciami i empatią, często
    ponadprzeciętnie rozbudzoną z racji powołania do zawdou
    i z pewnością nie będą robić świadomie krzywdy dziecku aby
    dać zarobić parę groszy producentowi za jedną dawkę szczepionki.

  • 143. Data: 2015-02-26 23:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Dziubasku, TE dane nie są publikowane, w odróżnieniu od propagandy
    > sukcesu szczepień :->

    Prosiłem bez Macierewiczowania...
    Ale bez argumentów trudno bedzie dyskutować.

  • 144. Data: 2015-02-27 00:15:59
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 20:06:28 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-26 19:29, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

    > Zagłodzisz się.

    Jajemoczami ;)

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 145. Data: 2015-02-27 00:25:32
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 13:59:43 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

    > Fajnie że się zgadzamy. Poprawił mi się bardzo humor :-)))

    Cieszę się niezmiernie, że mogłam mieć w tym udział :)

    > Bo byłem już bliski załamania nerwowego ;-)

    To może nawracać ;) Zwłaszcza, jeśli nie jesteś szczepiony ;)

    > To napisz proszę teraz co takiego podłego :-)

    Dlaczego zaraz podłego? ;)

    > u mnie zauważasz
    > że "nie da się ze mną normalnie rozmawiać"...

    M.in. ciąąąągnięęęeęcieeeee tematu w nieskończoność.
    Skupianie się na, moim skromnym zdaniem, mało istotnych w danej dyskusji
    drobiazgach. Takie czepianie się :)
    Twierdzenie, że Twoja opinia jest jedyną słuszną opinią, podczas gdy
    jest... tylko Twoją opinią :)
    Zakładanie z góry, że ktoś kłamie/kręci (vide XL). Postawa dla mnie nie
    zrozumiała, ale być może ja mam przegięcie w drugą stronę... Skoro ktoś
    pisze, że np. psuje mu się klawiatura, albo po prostu popełnił literówkę,
    dlaczego w to nie wierzysz? Ja wierzę.

    > Marzę tylko o tym aby być normalny :-)))

    Nie jest to łatwe, wiem coś o tym ;) Całe życie próbuję ;)

    > U... beee... nieładnie takich brzydkich słów używać...

    Oświeć durną kobietę, któreż to słowa tak ranią Twe oczy swą brzydotą?

    > Obiecujesz? :-)

    Zastanów się dobrze, czy naprawdę tego chcesz ;)

    > Nie obrażaj jej... umówmy się, że to były trudne wyrazy. OK?

    Nie mogę skłamać. Nie były trudne :(
    Musisz poszukać trudniejszych ;)

    > Zachłystuję się Twoją dowcipnością i poczuciem humoru :-)

    Tylko uważaj, bo czasami to bywa niebezpieczne ;)

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 146. Data: 2015-02-27 02:38:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

    > Cieszę się niezmiernie, że mogłam mieć w tym udział :)

    Ja się cieszę bardziej :-P

    > To może nawracać ;) Zwłaszcza, jeśli nie jesteś szczepiony ;)

    Zadzieram kiecę i lecę się "zastrzepić" ;-)

    > Dlaczego zaraz podłego? ;)

    Chciałem być troszkę melodramatyczny, jak z mydlanej opery którą tu wspólnie
    "uprawiamy".

    > M.in. ciąąąągnięęęeęcieeeee tematu w nieskończoność.
    > Skupianie się na, moim skromnym zdaniem,
    > mało istotnych w danej dyskusji drobiazgach. Takie czepianie się :)

    Tak, też to zauważam. Jedyne co mogę na swoje usprawiedliwienie
    powiedzieć to, że niecierpliwię się gdy mój adwersarz nie "chyta"
    puenty jaką staram się zrobić, no i mam wtedy tendencję do
    wałkowania w nieskończoność myśląc że za którymś razem zatrybi...
    Ale masz rację - mądrej głowie dość dwie słowie a reszcie - peHa.

    > Twierdzenie, że Twoja opinia jest jedyną słuszną opinią, podczas gdy
    > jest... tylko Twoją opinią :)

    Teraz to już pojechałaś po bandzie... Nigdy tak nie twierdzę i nie
    twierdziłem... już mi kitu nie zasuwaj. Czasem tak wprawdzie uważam :-) ale
    staram się to mocno ukrywać :-))

> [...]
    > Postawa dla mnie nie zrozumiała,
    > ale być może ja mam przegięcie w drugą stronę...
    > Skoro ktoś pisze, że np. psuje mu się klawiatura,

    W tym cała rzecz, że w przypadku XL to nie jest "z góry" tylko
    jak najbardziej "z dołu" :-)

    > Nie jest to łatwe, wiem coś o tym ;) Całe życie próbuję ;)

    :-)))))
    Może powinniśmy sobie wzajemnie pomagać w tych próbach?

    > Oświeć durną kobietę, któreż to słowa tak ranią Twe oczy swą brzydotą?

    No już tak nie wyłudzaj komplementów bo wiesz że durna nie jesteś ;-)
    I na pewno wiesz jakiego wyrażenia eufemizmem jest "pogięło Cię!".

    > Zastanów się dobrze, czy naprawdę tego chcesz ;)

    Tak, naprawdę chcę tego abyś już nic nie dodawała w kwestii cytowania tu jej
    grupowych wypocin. Dziękuję.
    Natomiast jak Ci się gdzieś rzuci w Twoje piękne oczka to, że przeciągam coś
    podle w nieskończoność albo bezczelnie czepiam się nieistotnych drobiazgów
    to daj mi prosze znać, najlepiej na priva, aby grupy nie zaśmiecać takim
    milutkim poćwierkiwaniem ;-)

    > Nie mogę skłamać. Nie były trudne :(
    > Musisz poszukać trudniejszych ;)

    Będzie cieżko, bo wiesz, przyznam Ci się w tajemnicy - ja do LO nie
    chodziłem...

    > Tylko uważaj, bo czasami to bywa niebezpieczne ;)

    Co mi może grozić? Podobno śmiech to zdrowie! Tak mi przynajmniej zawsze
    pani w przedszkolu mówiła jak dzieci się ze mnie śmiały... ;-)

  • 147. Data: 2015-02-27 08:19:29
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-26 o 18:26, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-02-26 16:53, obywatel @ uprzejmie donosi:

    > Dziwisz się? Zarabiają grosze a odpowiedzialność mają mieć za cokolwiek
    > szczególną jakoś?

    Osobiście wolę nadgorliwych lekarzy, niż ryzykujących zdrowiem moim czy
    mojego dziecka, choćby to robili na własną (opłaconą czy nie)
    odpowiedzialność.

    Ewa

  • 148. Data: 2015-02-27 08:24:12
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-26 o 23:58, Pszemol pisze:

> [...]
    > i z pewnością nie będą robić świadomie krzywdy dziecku aby
    > dać zarobić parę groszy producentowi za jedną dawkę szczepionki.

    Nie demonizowałabym tej empatii i powołania, bo z tym bywa różnie. Mnie
    wystarczy, że lekarz będzie kompetentny i będzie do aktualnej wiedzy się
    stosował. Może być nawet nadgorliwy. Zresztą od takich nadgorliwych
    lekarzy dużo się można ciekawych rzeczy dowiedzieć, o sobie i nie tylko.

    Ewa

  • 149. Data: 2015-02-27 08:45:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Wytłumaczyłem Ci, że wtrąciłeś się w rozmowę o czymś,
    >w czym nie brałes udziału i gadałeś o czymś o czym nie
    >masz pojęcia. Zrozumiałeś. I to był mój cel. Nic więcej.
    >To że to Cię zabolało i zalałeś mnie śmierdzącym jadem
    >swojej nienawiści to już niezamierzony efekt uboczny tego
    >że zrozumiałeś fakt, że gadałeś bez zrozumienia tematu...

    Wytłumaczyłem Ci, że atakujesz innych o coś czym sam grzeszysz, matole -
    Twoje przekonanie, że cokolwiek komukolwiek dowodzisz/tłumaczysz to tylko
    wyobraźnia, chciejstwo i percepcja zdziry.

    Wiem, że to rozumiesz, ale ze względu za zwichrowaną psychikę będziesz dalej
    walczył o uwagę, wszelkimi sposobami - bo tylko po to tu przychodzisz.
    Zdziro.

  • 150. Data: 2015-02-27 08:46:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
    net...

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 13:59:43 -0600, Pszemol napisał(a):

    >M.in. ciąąąągnięęęeęcieeeee tematu w nieskończoność.

    To jest atrybut attention whore, klasyczny. Nic dodać, nic ująć.