    From: "Papa5merf" <slońce@peru.ru>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Coś tańszego na rurę do GWC
    Date: Sun, 13 Mar 2011 18:10:11 +0100

    Órzytkownik "janusz_kk1" napisał:
    >>> http://www.taniaklima.pl/tk/pl/?p=p_4&sName=jak-dzia
    la-gwc
    > Żadne :) Wychodzi po prostu chłodne powietrze.

    zachęcająca informacja albo po prostu masz kiepski węch:O)

    > Nie wiem bo nie mam czym zmierzyć ale pewnie mały bo
    > wentylator przepycha przez niego powietrze bez problemu.

    na stronce jaką podałeś, podają że żwirowy ma opory jakeiś 100-150Pa więc
    nie jest to mało:O)

    > Jest grenaż poniżej tak że nic nie zaleje.

    no widzisz, dodatkowa instalcja dochodzi, drenaż masz rrurowy czy
    żwirowy?:O)

    > 60W biora trzy wentylatory, chodzą po 12godz na dobę czasami mniej zależy
    > od wilgotności w domu w zimie, lato
    > jeszcze nie wiem bo dopiero od paru miesięcy go uzytkuję.

    zakładając że te 60W chodzi na okrągło (bo dziwne ebyś pół doby domu nie
    wentylował) to koszt energii elektrycznej pszez 10 lat to prawie
    3tyś.zł!:O( zwróci ci się to?:O)
    te 60W to ciagną fszystkie tszy razem, czy każdy z osobna?:O)
    tutejśi rekuperatorofcy zaklinali się że do wentylacji muszą być kilowatowe
    wentylatory za kilozłote:O)

    > Nie mam pompki zraszającej bo jest niepotrzebna.

    ale masz zraszanie wodą złoża?:O)

    > Najdroższy był żwir a to i tak 1/3 kosztów rurowego.

    ro musi być jakiś specjalny żwir?:O)
    ten z wykopu przesiany się nie nadaje?:O)