    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Mon, 4 May 2015 12:12:43 +0200

    Dnia Sun, 3 May 2015 15:39:35 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):

    > Weź poprawkę że są ludzie co kłamią, wymyślają jakieś dziwne historie i sprawa
    przepalających się co pól roku pancernych socjalistycznych grzałek stanie się jasna i
    przejrzysta.

    Biorę poprawkę - na to, że Ty sam notorycznie żyjąc w kłamstwie w naturalny dla
    siebie
    sposób nie potrafisz inaczej widzieć innych.

    Są ludzie, co PO PROSTU nie kłamią, PO PROSTU nie jest im kłamstwo do niczego
    potrzebne.
    Tym bardziej nie widzą sensu kłamania w sprawie głupiej grzałki. TY akurat
    najwidoczniej ten sens widzisz.
    Odczuwam wielką przyjemność, że nie należę do Twojego targetu, a Tobie współczuję,
    najzwyczajniej. Musi być paskudne i podłe takie życie - w ciągłych podejrzeniach o
    kłamstwo wobec całego swiata.

    --
    XL
    Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!