  • 111. Data: 2023-07-18 18:52:36
    Temat: Re: Darmowy prad z fotowoltaiki
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 18/07/2023 13:50, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    wykształcenie, szczepionki, dopłacało do przedszkola. A drugi na stare lata chcesz
    korzystać z tego na co inni całe życie się zrzucali. W międzyczasie jak cie tu nie ma
    chcesz nam wybierać politykowi. Wypierdalaj.
    > Nie dozyjesz bo tam jak będziesz szedł na emeryturę to w wieku ustawowym majac 72
    lata.

    tutaj wiek emerytalny to nie 72 lata głupku, a nawet jeśli to w 2027 do
    oficjalnej emerytury jeszcze będę miał daleko, z resztą i tak na nią nie
    liczę, bo nie byłem ubekiem jak ty

    U nas wtedy PiS będzie się zastanawiał czy podniesc do 61 i 66.

    będzie się zastanawiał jak was wyruchać żebyś jeszcze był z tego zadowolony

    Wymysliłes sobie ze będę pracował do pięćdziesiątki.

    kiedy? zacytuj

    Przyjeździe rowiesnicy co wybrali emigrację zarobkowa.

    przy czym?

    Nie kupisz zadnego mieszkania bo nie dozyjesz w zachodnim dobrobycie
    emerytury.

    ważne że ubekom dali wcześniejszą to możesz szaleć na swojej hulajnodze

    A jak cudem bys dozył to za 5% większa będziesz pracował rok dłużej a
    potem jeszcze rok dłużej.

    i tak robisz do dzisiaj

  • 112. Data: 2023-07-18 18:56:37
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 18/07/2023 14:00, Mateusz Bogusz wrote:

    > Możesz też po prostu oddać głos nieważny. Napiszesz że to pusty gest.
    > Zarówno głosy nieważne jak i całkowita rezygnacja od głosowania, nie
    > mają bezpośredniego wpływu na wynik wyborów. Ale głosy nieważne są
    > uwzględniane w obliczeniu frekwencji, co jest pokazane w wynikach wyborów.
    >
    > Jakby w wynikach podali - partia X wygrała dostając 8 mln głosów,
    > jednocześnie 11 mln głosów, to głosy nieważne - to może głowy nie dam,
    > ale taka wieść miała by szanse się rozejść nie tylko poza granice ale z
    > pewnością wywołała by dyskusję na temat takiego stanu.

    masz rację - to może mieć większy sens - nigdy się nad tym nie zastanawiałem

    Lukasz

  • 113. Data: 2023-07-18 20:05:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 18 lipca 2023 o 14:22:09 UTC+2 ddddddddddd napisał(a):
    > On.
    > zapomniałeś jeszcze dodać, że okradłem trzeci raz - kilkanaście lat
    > płacenia podatków w Polsce się zakończyło i teraz co roku okradam budżet
    > RP odprowadzając je gdzieś indziej.

    To że płaciłeś podatki to żadna łaska- jeździłeś po polsich drogach, miałeś
    ubezpieczenie zdrowotne, adwokata z urzędu itp.
    Ps
    Czy to nie Ty czasem tu jakiś czas temu się zwierzyles że w Polsce ok miliona długów
    zrobiłeś?
    Oczywiście pisałeś że nie Twoja wina tylko....
    Jeśli to Ty i przed ucieczką z Polski dlugi splaciles to mi nic do tego.
    Jeśli jednak jesteś tu komuś cokolwiek winien to inny poidwatek zacznijmy.

  • 114. Data: 2023-07-18 21:46:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 18 lipca 2023 o 15:33:57 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    > Przegląd może wyjść nawet 5 razy taniej.
    Jak nie pojechać to nic nie kosztuje.

  • 115. Data: 2023-07-18 21:50:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 18 lipca 2023 o 18:52:40 UTC+2 ddddddddddd napisał(a):

> [...]
    > ważne że ubekom dali wcześniejszą to możesz szaleć na swojej hulajnodze
    > A jak cudem bys dozył to za 5% większa będziesz pracował rok dłużej a
    Nie musisz na siłę udowadniać ze jestes debilem. To oczywiste

  • 116. Data: 2023-07-18 22:01:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.07.2023 o 14:13, ddddddddddd pisze:

    > Mogliby się zebrać i oddać głos na kogoś na kogo nie chcą, ale wtedy
    > głos byłby równie stracony.

    Ale to bez sęsu. Lepiej oddać głos przeciwny wtedy nie jest stracony,
    znaczy nie dawać głosu gorszemu, lecz lepszemu. Zawsze są jakieś
    różnice...a szukać ideału, to nigdy się nie znajdzie. Na tym polega
    właśnie problem frekwencji.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 117. Data: 2023-07-18 22:21:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/07/2023 15:00, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    > ale taka wieść miała by szanse się rozejść nie tylko poza granice ale z
    > pewnością wywołała by dyskusję na temat takiego stanu.

    Sie mi jakoś przypomniało...

    https://www.youtube.com/watch?v=NUHk2RSMCS8

  • 118. Data: 2023-07-18 22:22:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 18 lipca 2023 o 14:38:25 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > Już to raz pisałem, ale powtórzę - typowy stary prosument i tak płaci za
    > prąd,
    > Mało jest wśród prosumentów osób, które mogą sobie pozwolić na fanaberie.
    > A jeśli już, to i tak tylko do pierwszej faktury, która każdego postawiła
    > do pionu.
    > Ale dzięki PV wszyscy "starzy" mają miesięcznie tańsze koszty energii -
    > choć znam przypadki, gdzie ludzie popłynęli z umowami jak na garnkach.
    > Koszty kredytów, marże firm od PV zjadły całkowicie oszczędności z paneli.
    > Sam idę w tym kierunku rozbudowując swoją :-)

    300 kilometrów, praca i 300 kilometrow. Przy takim zdrowym trybie zycia masz szansę
    znaleźć sie w grupie 25% mężczyzn nie dozywajacych w Polsce do emerytury. A dozycie
    do 75 lat jest dla ciebie nieosiągalne. Umarł bogaty i biedny. Biedny nic nie
    zostawił, bogaty nic nie zabrał.

  • 119. Data: 2023-07-18 22:34:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 18 lipca 2023 o 22:01:54 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > znaczy nie dawać głosu gorszemu, lecz lepszemu. Zawsze są jakieś
    > różnice...a szukać ideału, to nigdy się nie znajdzie. Na tym polega

    To oddaj głos jak sobie wymysliłes. To nic nie zmieni.

  • 120. Data: 2023-07-18 22:51:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > To oddaj głos jak sobie wymysliłes. To nic nie zmieni.

    Suma 2 głosów oddana jednym. PiS będzie miało -1 głos a PO +1

    Zadanie matematyczne: -1+2=1 :]

    Tak, wiem, nie ogarniasz matematyki, co udowodniłeś setki razy :]

    Możesz odejść :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>