  • 121. Data: 2023-07-18 22:57:07
    Temat: Re: Darmowy prad z fotowoltaiki
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 18 lipca 2023 o 22:51:55 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > Suma 2 głosów oddana jednym. PiS będzie miało -1 głos a PO +1
    >
    > Zadanie matematyczne: -1+2=1 :]
    >
    > Tak, wiem, nie ogarniasz matematyki, co udowodniłeś setki razy :]
    >
    > Możesz odejść :D
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Kto by nie wygrał to sobie poradzę.

  • 122. Data: 2023-07-18 23:25:51
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Kto by nie wygrał to sobie poradzę.

    Pisze się: Obojętnie kto wygra.

    Taa, wiem, jesteś mądrzejszy od wszystkich, żeby wymyślać koślawe idiomy
    bez sensu :]...ale to twój zryty łeb a nie mój :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 123. Data: 2023-07-19 08:37:21
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 18/07/2023 19:05, Kris wrote:

    > To że płaciłeś podatki to żadna łaska- jeździłeś po polsich drogach, miałeś
    ubezpieczenie zdrowotne, adwokata z urzędu itp.

    Czyli spłaciłem swój dług z nawiązką.
    Wtedy nie okradałem RP - okradam teraz, bo tych podatków nie płacę, a
    robię dokładnie to samo.

    > Ps
    > Czy to nie Ty czasem tu jakiś czas temu się zwierzyles że w Polsce ok miliona
    długów zrobiłeś?

    w PLN to bliżej 1.5mln

    > Oczywiście pisałeś że nie Twoja wina tylko....
    > Jeśli to Ty i przed ucieczką z Polski dlugi splaciles to mi nic do tego.
    > Jeśli jednak jesteś tu komuś cokolwiek winien to inny poidwatek zacznijmy.

    Przykro mi, nie masz czego zaczynać, nie uciekałem z Polski. Wyjazd to
    był świadomy wybór o którym myślałem już dużo wcześniej, a sprawa z
    długiem była tylko jednym z zapalników. Decydującym była chyba wypowiedź
    któregoś debila w tv jak to w budżecie pojawiają się miliony odzyskane
    od mafii VAT - tymczasem były to miliony kradzione od przedsiębiorców
    poprzez odwrotne obciążenie vat. Stwierdziłem że już wystarczy i czas
    zakończyć tą nierówną walkę.

    Wyjechałem po załatwieniu tutaj wszystkich spraw i z czystym kontem - na
    tyle na ile to możliwe (spróbuj nagle zamknąć działalność, nie tak łatwo
    wyhamować rozpędzoną kulę) - ale ogarnąłem nawet obsługę gwarancyjną na
    ostatnich instalacjach, bo uważałem to za mój obowiązek- mimo że wielu
    pewnie by po prostu zniknęło.

    Jedyne co, to pół roku po wyjeździe zadzwonił ZUS że chce mi zrobić
    kontrolę w firmie i nie dogadałem się z nimi co do jej terminu, bo
    informacja 'może będę w Polsce na święta' im nie wystarczała- a później
    wyłączyli mi polski nr i kontakt się urwał, a ja o tym zapomniałem
    Przy czym nie podali żadnych konkretnych powodów kontroli - ot
    standardowa procedura, mamy w dupie to że firma jest zamknięta a Pana
    nie ma w kraju, my musimy wyznaczyć termin kontroli)

    Dla porównania jakości traktowania przedsiębiorcy: szwagier wyjechał z
    UK, wydawało mu się że wszystko zamknięte, ale wyszło na to, że nie
    zamknął JDG i naliczają mu kary za nie złożenie PIT'a. Po 1.5 roku
    zadzwonił do US, zamknął firmę z datą faktyczną i anulował naliczone
    kary- wszystko przy jednej miłej rozmowie telefonicznej...

    Takich przykładów jest mnóstwo - nigdy urzędnik nie zadzwonił do mnie
    bez powodu, nigdy policjant nie zatrzymał mnie bez powodu. Wiem, że
    będąc całe życie w PL się tego nie zauważa, ale w drugą stronę już
    ciężko się przyzwyczaić i wrócić do takiego burdelu.

    Lukasz

  • 124. Data: 2023-07-19 08:43:04
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 18/07/2023 21:01, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    > znaczy nie dawać głosu gorszemu, lecz lepszemu. Zawsze są jakieś
    > różnice...a szukać ideału, to nigdy się nie znajdzie. Na tym polega

    Tu nie chodzi o szukanie ideału, tu chodzi o brak alternatywy. pis i po
    obiecują to samo, a to że jedni z różańcem w ręku a drudzy z tęczową
    flagą to dla mnie bez znaczenia. Tutaj nie ma przeciwności, są tylko
    drobne różnice w poglądach - poglądach, które mają marginalny wpływ na
    moje życie.
    Program jest ten sam - obiecać, za nasze pieniądze, co ślina na język
    przyniesie, nawet nie ma potrzeby zastanawiać się jak to zrobić.

    Lukasz

  • 125. Data: 2023-07-19 08:51:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-07-2023 o 08:43, ddddddddddd pisze:

    > Tu nie chodzi o szukanie ideału, tu chodzi o brak alternatywy. pis i po
    > obiecują to samo

    Co Ty bredzisz?
    PIS obiecuje wszystko, czego bym nie chciał mieć.
    I co gorsza to robi.
    Państwo wyznaniowe plus rujnowanie gospodarki - taki jest ich program.
    To jedno co im wyszło.

  • 126. Data: 2023-07-19 09:46:49
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 19.07.2023 o 07:37, ddddddddddd napisał:
> [...]
    > będąc całe życie w PL się tego nie zauważa, ale w drugą stronę już
    > ciężko się przyzwyczaić i wrócić do takiego burdelu.

    W FR podobnie. Z początku trudno mi było do tego przywyknąć,
    przyzwyczajony byłem do postkomunistycznego aparatu urzędniczego, w
    którym petent musi walczyć o życie. Dopiero na emigracji dostrzegłem,
    jaka to była patologia. Przez jakiś czas prowadziłem firmy równolegle w
    FR i PL - tę polską zamknąłem dopiero 4 lata temu. I przykro to
    stwierdzić, ale w 2018 przesiębiorca w polskim urzędzie nadal był
    traktowany jak wróg.

    Mateusz

  • 127. Data: 2023-07-19 15:10:09
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 19/07/2023 07:51, Cavallino wrote:

> [...]
    > I co gorsza to robi.
    > Państwo wyznaniowe plus rujnowanie gospodarki - taki jest ich program.

    po dla odmiany obiecuje wszystko co się sprzedaje. Wczoraj pytali skąd
    pieniądze na obniżki podatków, dziś twierdzą że będą je obniżać. Wczoraj
    twierdzili że rozdawnictwo jest niedobre, dzisiaj chcą rozdawać więcej
    niż pis. Program gospodarczy mają podobny (w zasadzie ciężko nazwać
    programem coś, co jest chyba tworzone na prędce na kolanie, byle by
    podpasować gustom wyborców). Obydwie partie chcą państwa wyznaniowego -
    tylko jedni z czarnymi a drudzy z tęczowymi bogami.

    Lukasz

  • 128. Data: 2023-07-19 16:37:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.07.2023 o 15:10, ddddddddddd pisze:
    > Obydwie partie chcą państwa wyznaniowego -
    > tylko jedni z czarnymi a drudzy z tęczowymi bogami.

    Czarne bogi drenują kieszeń suwerena, wypaczają umysły, wpierdalają się
    do łóżek, szkół, ograniczają swobody, wpierdalają się do polityki i
    atakują tych, którzy nie są z nimi a i kościołów jest kilka tysięcy
    więcej niż szpitali.

    Tęczowe bogi to promil i piękny temat do jebania słabszego z
    mikroliczbą, który sam się nie obroni ale można go oskarżyć o cokolwiek.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 129. Data: 2023-07-19 17:13:44
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 19/07/2023 15:37, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    >
    > Tęczowe bogi to promil i piękny temat do jebania słabszego z
    > mikroliczbą, który sam się nie obroni ale można go oskarżyć o cokolwiek.

    Tęczowe bogi drenują kieszeń suwerena, wypaczają umysły, wpierdalają się
    do łóżek, szkół, ograniczają swobody, wpierdalają się do polityki i
    atakują tych, którzy nie są z nimi. Nie wiem co jest ich kościołem.

    Lukasz

  • 130. Data: 2023-07-19 17:32:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.07.2023 o 17:13, ddddddddddd pisze:

    > Tęczowe bogi drenują kieszeń suwerena,

    Dostają kasę tak jak kościół? Rozwiń i podaj kwotę.
    https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/ile-pan
    stwo-wydaje-na-kosciol-3-mld-zlotych-dofinansowania-
    kosciola-przez-panstwo/6ym23ll

    > wypaczają umysły,

    Komu i gdzie? Mają jakieś kościoły i ambony, tysiące kościołów do
    indoktrynacji i robią to masowo przy współudziale państwa?

    Wymień kraje gdzie tak jest z tęczowymi.

    > wpierdalają się
    > do łóżek,

    Ktoś z nich wpierdala Ci się do łóżka? Bo czarne to robią nagminnie, na
    religii, w kościele, gdziekolwiek.

    ?

    > wpierdalają się do polityki i
    > atakują tych, którzy nie są z nimi.

    Mylisz obronę przed atakiem, z agresywnym atakiem, który właśnie ich
    dotyka. Nie zauważyłem dotąd ataków tęczowych na suwerena (ogólnie)
    Odwrotnie, to całkiem sporo było.

    > Nie wiem co jest ich kościołem.

    Nie ma takiego.

    --