  • 21. Data: 2013-09-21 12:04:49
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    news:523d5723$0$1269$65785112@news.neostrada.pl...

    > No trochę się zmienia - nawet Warszawa doczekała się już obwodnicy...
    > ... no ok, na razie kawałek obwodnicy - jakaś 1/4... no ale zawsze.
    > (tzw. południowa obwodnica)
    >
    > Dzięki temu do roboty mam jednak sporo szybciej :D
    > 50km ale z tego 37km bez żadnych świateł i skrzyżowań.
    >
    > Coś się zmienia, szkoda tylko, że tylu musi się nakraść
    > przy okazji wydawania publicznych pieniędzy.
    > (200.000.000 za 1km - 200.000zł za 1m autostrady)

    No szkoda, ze kradna, ale jescze nie udalo sie na swiecie wdrozyc takiego
    czegos zeby nie kradli. Jak bylem w Izraelu i nasluchalem jakie tam sa
    przekrety i nikomu nic nikt nie zrobi, to glowa mala. Wystarczy w ogole
    czasem poczytac zagramaniczne media i cisnienie od razu spada.

    > http://tnij.org/0keh

    Zgadzam sie, ze kradna, ale Gazeta Polska to sorry, kópa jest.

  • 22. Data: 2013-09-21 12:13:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > poproszę przykłady

    Alez na pewno sa i na pewno sa takie gdzie wiecej sie kradnie. Dobrze by
    bylo by miec jak najlepsza pozycje na tej liscie. Mozemy co najwyzej
    glosowac oraz donosic do prokuratury by sie to zmienialo. Wyrazam szczera
    watpliwosc by ekipa reprezentowana m.in. przez lalę deklarujaca kutasa
    wielgusa, byla chetna sie skoncetrowac nad tym by tu cos poprawic.

  • 23. Data: 2013-09-21 12:22:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-21 12:01, Ghost pisze:

    > Prawda, cala prawda i tylko prawda. Gdzie jeszcze ostatnio widziales cos
    > takiego u dziennikarza badz publicysty?

    No ale to luzna rozmowa. Niech ktos wykaze, ze to nie prawda.
    Narazie zakladam, ze to prawda co wydaje sie dosc logiczne biorac za
    przyklad akcyze na alkohole.

    > To sie nazywa defetyzm, zeby nie powiedziec proba manipulacji. Czesc na
    > pewno bedzie remontowana, bo to jest normalne. Budowales, robisz rezczy
    > wlasnymi recami i wiesz, ze ludzkosc nie wlada tak materia jak by sie
    > zdawalo przecietnemu nieudacznikowi.

    Nie chodzi o remonty a o nacisk na os 11,5t.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2013-09-21 12:24:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-21 12:04, Ghost pisze:

> [...]
    > tam sa przekrety i nikomu nic nikt nie zrobi, to glowa mala. Wystarczy w
    > ogole czasem poczytac zagramaniczne media i cisnienie od razu spada.

    No ale wiesz, mimo wszystko powinnismy dazyc do doskonalosci. :-)

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2013-09-21 12:32:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > No ale to luzna rozmowa. Niech ktos wykaze, ze to nie prawda.
    > Narazie zakladam, ze to prawda co wydaje sie dosc logiczne biorac za
    > przyklad akcyze na alkohole.

    Na drogach bedzie ta akcyza alkholowa?

    > Nie chodzi o remonty a o nacisk na os 11,5t.

    Na poczatku dyskusji owszem, ale teraz wlasnie zmieniles kontekst na "nowe
    fajne drogi", trzymaj kupe z kierunkiem dyskusji.

  • 26. Data: 2013-09-21 12:33:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No ale wiesz, mimo wszystko powinnismy dazyc do doskonalosci. :-)

    Podpisujem sie wszystkimi konczynami.

  • 27. Data: 2013-09-21 12:59:18
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > poproszę przykłady

    No skoro w Niemczech budują taniej kilometr autostrady,
    w USA jeszcze taniej, to pewnie mniej kradą, bo
    zakładam, że koszt pracy nie jest niższy, niż u nas ;).

    Ale że wszędzie kradą... to niestety tak jest.
    Dlatego znów będę głosować na Korwina.
    Im mniej pieniędzy w państwowym worku, tym mniej jest
    do zdefraudowania...

  • 28. Data: 2013-09-21 13:04:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-21 12:32, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Na drogach bedzie ta akcyza alkholowa?

    Czepiasz sie. Teza o akcyzie uprawdopodabnia reszte.

    > Na poczatku dyskusji owszem, ale teraz wlasnie zmieniles kontekst na
    > "nowe fajne drogi", trzymaj kupe z kierunkiem dyskusji.

    Co Ci sie nie zgadza? W tresci jest, ze drogi 8t/os w mysl dyrektywy
    beda dla tirow bezuzyteczne.

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2013-09-21 13:26:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 21 Sep 2013 12:59:18 +0200 osobnik zwany Aleksander
    napisał:

    > No skoro w Niemczech budują taniej kilometr autostrady

    tak myślałem, że znów powielisz to kłamstwo

    > Ale że wszędzie kradą... to niestety tak jest. Dlatego znów będę
    > głosować na Korwina. Im mniej pieniędzy w państwowym worku, tym mniej
    > jest do zdefraudowania...

    gołodupiec-gimnazjalista i wszystko jasne

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2013-09-21 13:26:47