    From: Sierp <s...@n...netgrr>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Dmucha z wentylacji grawitacyjnej
    Date: Sat, 18 Dec 2010 11:34:39 +0100

    W dniu 2010-12-17 22:41, neoniusz pisze:
    > Teraz byla kontrola wentylacji i gosc po prostu powiedzial, ze projekt
    > jest do d#$%. No coz... "Apartamenty".

    ano... ja wlasnie bede remontowal mieszkanie takze nowe, i u mnie
    wentylacja (mechaniczna) jest cholernie glosna - moze to na razie efekt
    pustych scian i echa, ale glosna jest jak diabli... nie wiem, czy na
    etapie przebudowy mozna zrobic cos, aby byla cichsza? (jakos wytlumic,
    ale nie zatykac ;-) )
    Developer ma potem to wyregulowac, ale domyslam sie, ze po prostu ustawi
    mniejsza czulosc tego elementu wykrywajacego wilgoc w pomieszczeniu i
    mniejszy bedzie ciąg, ale czy to cos da - nie wiem

    Sierp