  • 1. Data: 2009-10-28 07:54:26
    Temat: Dokupienie białych kloszy
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    Witam,
    potrzebuję dokupić klosze do żyrandola, producent Massive.
    Żyrandol ma klosze identyczne jak poniżej:
    http://kwazar-lighting.pl/oswietlenie-lampy-wiszace-
    403773110-lampa-wiszaca-o_l_83_718.html

    Czy nie wiecie w jaki sposób można coś takiego nabyć (w Warszawie lub
    Sieci)?
    Dodam ze chcę zmienić klosze z kolorowych na białe, więc potrzebuje 8 sztuk
    :-)

  • 2. Data: 2009-10-28 09:36:42
    Temat: Re: Dokupienie białych kloszy
    Od: "eMonika" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Abecadło" <a...@h...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > potrzebuję dokupić klosze do żyrandola, producent Massive.

    Ja kupowałam klosze do innego żyrandola innego producenta, ale zrobiłam to w
    taki skomplikowany i nietypowy sposób, ze znalazłąm stronę internetową
    producenta, zadzwoniłam, złożyłam zamówienie i miła pani na drugi dzień
    przysłała mi kurierem dobrze zapakowane klosze w cenie ok. 10 zł za szt. +
    chyba 24 zł wysyłka. (nasze klosze były wieksze i ze szkła typu a la Murano)

    Dowiadywałam sie też w markecie, gdzie kupowałam lampy, ale tam procedura
    była bardziej skomplikowana i myślę, że drozsza.

    Pozdr.,

    M.