  • 71. Data: 2016-06-23 08:44:12
    Temat: Re: Dom do dyskusji
    Od: uciu <a...@g...com>

    Pozmieniałem tak jak pisaliście.

    Pojawiły się nam 3 koncepcje:

    1 ze schodami w miejscu holu
    https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIOFpibUZ
    MT08wS3c/view?usp=sharing

    2. bez schodów z małą spiżarką koło kuchni
    https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATId0ctb2p
    rNmdNSDA/view

    3 bez schodów z powiększonym pokojem córki ale za to bez spiżarki
    https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIZGY2UjF
    2bXFZVE0/view?usp=sharing

    Ogolnie zona troche kręci nosem ze nie ma być schodów bo po strychowy na górę nie
    wejdzie itp.

    uciu

  • 72. Data: 2016-06-23 08:54:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 23.06.2016 08:44, uciu wrote:
    > Pozmieniałem tak jak pisaliście.

    Serio chcecie mieć za scianą sypialni pokój dziecka?
    Chociaż łazienkę tam wcisnąć aby separowała.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 73. Data: 2016-06-23 09:00:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 23 czerwca 2016 08:44:13 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Ogolnie zona troche kręci nosem ze nie ma być schodów bo po
    > strychowy na górę nie wejdzie itp.

    Może tak zupełnie od czapy zrobić schody na strych od zewnątrz chałupy?
    Widziałem takie coś w sąsiedztwie, za parę lat dowiedziałem się
    że przebudowali nieco chałupę i wydzielili dla dorosłych dzieci
    całą górę, robiąc tak jakby osobne mieszkanie. Tzn. oddzielili
    w sensie że pozbyli się też jakiegoś przejścia wewnątrz.
    Szczegółów nie znam, ale jak odwiedzanie strychu nie będzie zbyt
    częste, to takie schody na zewnątrz może mają jakiś sens...

    L.

  • 74. Data: 2016-06-23 09:00:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 czerwca 2016 08:44:13 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Ogolnie zona troche kręci nosem ze nie ma być schodów bo po strychowy na górę nie
    wejdzie itp.
    Moim zdaniem nie rezygnuj z normalnych schodów na strych.
    znając życie będziecie tam często wchodzić- będzie to taki podreczny magazyn, może
    dodatkowa zamrażarka na przetwory jak np u mojej siostry. tym bardziej że nie masz
    pomieszczenia "gospodarczego" a graty gdzieś trzeba trzymać. Jak lubisz coś tam
    majsterkowac to i jakiś mały warsztacik na strychu zmieścic o regałach na przydasie
    nie wspomneJak zrobisz drabinkę na strych to nikomu tam się nie będzie chciało
    wchodzić. Mój sąsiad w zeszłym roku właśnie w 6 letnim domu wywalił drabinkę i zrobił
    schody. Bo wygodniej to raz a główny powód to taki ze sprężyna od tej drabinki pękła
    i o krok od nieszcześcia było.
    Samochody w garażu stać nie musza ale np kosiarkę i rowery nie wszedzie można sobie
    pozwolić żeby przed domem stały

  • 75. Data: 2016-06-23 09:11:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 22 Jun 2016 21:05:07 +0200, Piotrek

    > Tak. Mamy raczej dużą kuchnie i z miejscem w szafkach nie ma problemu.
    > Natomiast wolimy mieć ociekacz w szafce, a nie luzem na blacie/zlewozmywaku.

    Ale to i tak nadal lepiej takie coś zrobić:

    http://www.lareka.pl/galerie/c/cargo-60-ii-poziomowe
    -ch_562.jpg
    http://lareka.pl/galerie/s/szuflada-na-talerze-z-mo_
    602.jpg

    Nie kapie po łokciach, korzystać mogą też dzieci.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 76. Data: 2016-06-23 09:16:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 23 Jun 2016 02:13:52 +0200, Kżyho

    > Aaa OK :) Bo tak jakoś na tej wizualizacji mi wyszło,
    > że kopuła, jak byłem w widoku "RTV" ;)

    Spokojnie, wpadłem w tę samą pułapkę za pierwszym razem. :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 77. Data: 2016-06-23 10:07:38
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 czerwca 2016 09:00:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Moim zdaniem nie rezygnuj z normalnych schodów na strych.
    > znając życie będziecie tam często wchodzić- będzie to taki podreczny magazyn,

    Dokładnie tak mówi zona :-) Wspominała jeszcze o suszarni itp. Pozostaje kwestia czy
    dać je w holu czy w części mieszkalnej. Z holem chyba wygodniej bedzie po pod
    schodami można zrobić jaką garderobe, szafke na buty itp

    uciu

  • 78. Data: 2016-06-23 10:49:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 czerwca 2016 10:07:39 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

> [...]
    czy dać je w holu czy w części mieszkalnej. Z holem chyba >wygodniej bedzie po pod
    schodami można zrobić jaką garderobe, szafke na >buty itp
    Też mamy drugą zamrażarkę na mrożone owoce, grzyby itp. szafa na przetwory, szafa na
    mniej używane garnki, sokownik, frytownice i inne sprezety które używa się
    sporadycznie.
    To wszystko u mnie w garażu gdyż samochód tam jest gościem może z 10 dni w roku jak
    największe mrozy sa i żona rozkaże zrobić miejsce
    A jak masz taki strych to bym się nie zastanawiał tylko robił tam normalne schody.
    Wykorzystasz ta przestrzeń spokojnie.
    Zresztą chyba i kocioł gazowy tam można powiesić, jednostkę od odkurzacza centralnego
    czy rekuperator-ale tu niech się wypowiedzą ci co są w temacie zorientowani

  • 79. Data: 2016-06-23 11:03:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 23.06.2016 10:49, Kris wrote:
    > Zresztą chyba i kocioł gazowy tam można powiesić,

    Na sardynii ludziska kotły gazowe trzymają na balkonach, tarasach itp ;-))

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 80. Data: 2016-06-23 13:31:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-06-23 o 08:44, uciu pisze:
    > Pozmieniałem tak jak pisaliście.
    >
    > Pojawiły się nam 3 koncepcje:
    >
    > 1 ze schodami w miejscu holu
    > https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIOFpibUZ
    MT08wS3c/view?usp=sharing

    Jak na strych będziecie często wchodzić lub przewidujesz w przyszłości
    zrobienie tam jakiegoś pokoju, to schody muszą być, nie będziecie
    przecież kilka razy dziennie po drabince się wspinać.
    Tylko dopilnuj sprawę drzwi, bo w tej chwili drzwi do łazienki i
    kotłowni otwierają się nie w tą stronę co trzeba. Choć w łazience nie
    bardzo masz jak to zmienić przy obecnym układzie pomieszczeń.
    Natomiast drzwi z garażu nie powinny się otwierać na schody, bo to może
    być niebezpieczne.