    From: Budyń <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Date: Tue, 14 Dec 2010 13:26:56 +0100

    news:ie5v8a$of9$1@news.onet.pl...
    > Hehe... jedna firma... :-)
    > Która już za dwa - trzy lata zniknie z rynku i reklamacje do nieba będzie
    > można słać.

    W ramach braku argumentu to jest straszenie czarnym ludem :-) A czemu ma
    zniknąć? Bo trzeba cos poprawic? Ta firma którą odwiedzałem miala niedawno
    do postawienia kilkaset domów.

    > wywoławczą :-). Za tyle nikt nie chce takiego domu kupić? To znaczy, że
    > nie jest on tyle wart...

    Dokładnie tak. Tak jak tulipany w holandii były warte fortune bo ludzie
    chcieli je kupowac - tak i dom drewniany przy sprzedazy bedzie wart mniej -
    po powszechna jest wiara ze jest gorszy.

    > Buuudyń, co Ty wygadujesz? :-)
    > A kto Ci broni zrobić ściany wewnętrzne lekkie w domu morowanym? Jak
    > chcesz, to nic nie stoi na przeszkodzie. Ba...!!! Można nawet działówki
    > postawić na wylewkach, a pod wylewkami odpowiednią ilość styro i wszystko
    > będzie grało :-). Przecież te działówki mogą być z płyt g-k.

    A widzailes zeby ktos tak zrobił? ściany musisz miec zeby wylac strop. Ale
    nawet w parterowych tak sie nie robi - bo przeciez jak murowany to murowany.

    > Bo byłoby niewspółmiernie drożej... :-). Systemem gospodarczym jest taniej
    > i wszystko można kontrolować.

    Otóż to - tu za drewniaka płacimy stosunkowo drogo bo mamy go w systemie
    generalnego wykonawstwa. Na murowany taki nas nie stać.

    > No właśnie...
    > Jak zorganizowali wycieczkę i wpuścili prawdziwków do fabryki, to musieli
    > się zaprezentować, bo PIAR jest ważnym elementem strategii łojenia kasy.

    Wycieczka była prywatna, samojeden wlazłem wszedzie i dopytałem sie o
    wszystko bo interesowało mnie pod kątem budowy mojego drewniaka. To nie była
    pokazówka. Tylko zdjec nie pozwolili robic :-)

    > Nakręć następny filmik jak dalej posuniesz tą swoją budowę, bo fajnie to
    > wyszło.

    Foty sie robią - ale co wam bede pokazywał, bałwana i jakies zwierzaki? :-)
    Mam chec czasem isc podzialac, ale po pol godzinie na mrozie wymiekam..
    Czekam na wiosne :)

    Kto jeszcze nie widział to filmik z budowy drewniaka lezy tu:
    http://www.youtube.com/watch?v=Kwg0qX-7vsU

    b.