  • Data: 2019-01-08 18:58:48
    Temat: Re: Dom szkieletowy "paroizolacja" scian zewnętrznych.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 08:41:05 UTC-6 użytkownik Budyń napisał:
    > W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 15:21:46 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    >
    > weź mu chłopie nie mieszaj - folia z zewnątrz to jest zupełnie co innego niz ta
    wewnątrz. Tomaszu - punkty wiarygodnosci temu pomocnikami spadaja :)

    https://www.diynetwork.com/how-to/rooms-and-spaces/e
    xterior/walls-exterior-walls

    Ja nie wiem co wy tam kombinujecie i co chcecie osiagnac.
    Amerykanie robia tak jak w linku.
    Dodatkowe warstwy ochronne poza ta zewnetrzna daja tylko w lazienkach i w niektorych
    miejscach w kuchniach.

    Poza powyzszym, od srodka nie daja paroizolacji.

    Nie widze sensu dawac folii od srodka aby chronic drewno konstrukcji.
    Nikt stolow w domu folia nie oklada.

    Cos widze ze ten dom bedzie sie tu wiecej przewijal w przyszlosci.