  • Data: 2018-10-11 20:21:02
    Temat: Re: Dom w technologii szkieletowej
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mój znajomek w budynku z silki narzeka że w salonie słychać spuszczanie wody w kiblu
    piętro wyżej. Kanalizacja spitolona.
    A mój szkieletowe nie trzeszczy i nie skrzypi. Między pomieszczeniami też nie ma
    problemu. Stropu drewnianego nie mam to tego aspektu nie przerabiałem. W nowym
    budynku będzie i tylko tego się obawiam, się zobaczy.

    b.