  • 281. Data: 2010-09-27 18:51:50
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 27.09.2010 20:22, Plumpi pisze:

    > Ale uciekają z innego powodu - po prostu ich nie stać na budowanie w
    > mieście.

    I dla tego tak fajnie mieszka sie na Slasku :) Budujesz dom na wsi,
    blisko las, jeziora, a do centrum Katowic 30 minut w szczycie ;)
    Oczywiscie inne wieksze miasta masz jeszcze blizej - patrzac od mojej
    strony Bytom, Chorzow, Tarnowskie Gory sa o rzut beretem.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 282. Data: 2010-09-27 19:04:47
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik RadekNet (www.rejsy-czartery.com) napisał:

> [...]
    > Oczywiscie inne wieksze miasta masz jeszcze blizej - patrzac od mojej
    > strony Bytom, Chorzow, Tarnowskie Gory sa o rzut beretem.

    Tu akurat nie potwierdzę, żeby te okolice były jakimś szczytem marzeń...
    Ja właśnie uciekam stąd - Piekary Śląskie - w góry - Beskid niski.

    To, że budowanie w mieście jest droższe, to fakt, ale nie dlatego, że na
    wsi taniej, buduję na wsi... Po prostu mało ludzi, dużo świeżego
    powietrza... spokój.
    Mnie też już zmęczyły te dwa dziesięciolecia w dużych aglomeracjach i
    chcę sobie odpocząć od smrodu i hałasu.

    A praca... Na jasne, że na wsi o pracę trudniej, ale są dziedziny, gdzie
    jest się niezależnym :-) i ja tak właśnie mam.

    pozdr
    robercik-us

  • 283. Data: 2010-09-27 19:26:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 18:36:32 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Wiesz adasiu, nie wszyscy mają problemy, które zmuszają ich do wyprowadzenia
    > się na wiochę zabitą dechami np. taką jak Keszyca Leśna.

    Szedł Jacuś koło płotu. Na płocie ktoś napisał 'cipa'. Jacuś do dziś
    drzazgi z przyrodzenia wyciąga :D

    > Niektórzy po prostu mają dobrze płatną pracę i są szanowanymi pracownikami
    > firm lub też prowadzą szanowaną, własną firmę i dlatego ich stać na
    > mieszkanie w Warszawie lub innym większym i droższym mieście. Ale żeby być
    > szanowanym pracownikiem nalezy dbać o swój wizerunek i nie robić sobie
    > smrodu.

    Własnie. Dlatego też takowym nie jesteś.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 284. Data: 2010-09-27 19:28:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2010 18:31:40 +0200, Plumpi napisał(a):

    > No, no, zwłaszcza w jakimś odziedziczonym, zapchlonym mieszkanku o
    > powierzchni 25m2 na poddaszu ;D

    ROTFL :D

    Jacusiu, 120m^2 kupione za gotówkę :D
    Ale jak sam zauważyłeś - nie każdego na to stać.
    I nie każdego stać na to, żeby nie musiał tak jak Ty całować klientów w
    dupkę od rana do wieczora, tylko mógł sobie wyskoczyć na chwilę do lasu:
    http://trzypion.pl/Demo/Keszyca-Urlop/DSC_2091.html

    :D :D :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 285. Data: 2010-09-27 19:29:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2010 09:49:50 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Choćbyś niewiem ile perfum wylał i gipsówek porobił to i tak stary budynek
    > jest starym budynkiem.
    > Porządki i remonty to tylko takie perfumowanie brudnego du....ska :)

    Tak - dlatego ma ściany z cegieł, a nie z dykty :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 286. Data: 2010-09-27 19:30:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2010 08:04:22 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Co to jest "wszawa"? Stan twojej głowy?

    Nie, to moja prywatna etykietka tymczasowej stolicy naszego kraju :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 287. Data: 2010-09-27 19:36:13
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 27.09.2010 21:04, robercik-us pisze:

    > Tu akurat nie potwierdzę, żeby te okolice były jakimś szczytem marzeń...
    > Ja właśnie uciekam stąd - Piekary Śląskie - w góry - Beskid niski.

    Tylko Beskid nie jest alternatywa dla mieszkania w bloku w centrum
    miasta a okolice Piekar (u mnie to konkretnie Orzech) moga byc. Sam bym
    sie chetnie na Wybrzeze przeprowadzil a zona ma duza dzialke pod
    Koscierzyna, tylko co z tego skoro tam brak wiekszych aglomeracji a co
    za tym idzie - pracy? A tak mam kilka miast do wyboru.

    > A praca... Na jasne, że na wsi o pracę trudniej, ale są dziedziny, gdzie
    > jest się niezależnym :-) i ja tak właśnie mam.

    U nas to wogole dziwna sytuacja, bo budujemy z mysla, ze pomieszkamy
    kilka lat a potem wracamy tam, gdzie nam dobrze czyli do Irlandii :)
    wiec i wymagania co do pracy specyficzne. A potem mam nadzieje, ze sie
    nam uda domek wynajac...

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 288. Data: 2010-09-27 19:58:30
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    > No coś takiego! TY? Kredyt? Przecież wtedy płacisz dwukrotnie!

    :)))))))

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 289. Data: 2010-09-27 20:02:41
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3MqFbS$Iss@mike.oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, 120m^2 kupione za gotówkę :D
    > Ale jak sam zauważyłeś - nie każdego na to stać.

    Adasia ubodło i teraz się tłumaczy. Skąd u ciebie takie skojarzenia, że ta
    wypowiedź się tyczyła ciebie ?
    Ale jak to już ktoś mądry kiedyś powiedział "tłumaczą się tylko winni" :)
    Zatem pochwal się tymi 120m2, bo póki co to tylko pokazujesz jeden jedyny,
    zagrzybiały pokój nędznie umeblowany i byle jak i bidnie wyremontowany.
    Kominek także jakiś nie teges. Zapewne przywleczony gdzieś ze złomowiska ?
    :)
    Adasiu, pokaż jak żyją ludzie bogaci :D

    > I nie każdego stać na to, żeby nie musiał tak jak Ty całować klientów w
    > dupkę od rana do wieczora, tylko mógł sobie wyskoczyć na chwilę do lasu:
    > http://trzypion.pl/Demo/Keszyca-Urlop/DSC_2091.html

    Zapewne jesteś bogaty dzięki czasowi spędzanemu na zbieraniu grzybów. To
    twoja jedyna praca ? :D

  • 290. Data: 2010-09-27 20:05:32
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 27-09-2010 o 13:05:55 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Bo kredyt trzeba brać z głową, tylko idiota bierze na 100%.
    >
    > To im to powiedz.
    > Tak samo idiota nie uwzględnia co się stanie z kredytem w razie
    > poważnych problemów życiowych.
    Są tacy co uwzględniają.

    > kiedy frank był po 2 zł, a
    > Nie słyszałem żeby nowowybudowany dom staniał o 30%, raczej na dzień
    > dobry
    > o tyle drożeją w stosunku do kosztów wybudowania.
    > --------------------
    >
    > Bo jeszcze trwa bańka spekulacyjna. Ale kończy się.
    > Ceny wywoławcze a transakcyjne u wykonawców coraz bardziej się
    > rozjeżdżają.
    Smieszny jesteś, usiłujesz na siłę udowodnić swoją tezę a nie masz żadnych
    argumentów, bańka była i sie już dawno skończyła, teraz ceny rosną i będą
    rosnąć bo cały czas mamy inflację i to paroprocentową, a ceny materiałów
    juz spadły
    do cen z przed 3 lat, i dalej nie spadną, a nawet wzrosną bo od nowego
    roku będzie wyższy vat.

    --
    Pozdr
    JanuszK