  • 1. Data: 2010-12-01 19:16:57
    Temat: Drzwi - tanie rozwiązanie garażowe
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Witam mam garaż z dwoma pomieszczeniami, w jednym jest ogrzewanie (dalszym
    od wjazdu) i chciałbym zatrzymać w nim ciepło które ucieka do drugiego.
    Pomieszczenia prawie niczym nie są rozdzielone, szerokość przejazdu troche
    wieksza od auta czyli ok 2.4m szerokosci i 2m wysokosci. Chciałbym w tej
    bramie zamontować jakieś drzwi najlepiej roletowe takie zsuwane na dół. Ma
    ktoś jakieś tanie rozwiązanie na to? Jakaś blacha roletowa czy cuś... nie
    chce wydawać na to kupe kasy...

    Pozdrawia BearBag...

  • 2. Data: 2010-12-02 12:59:24
    Temat: Re: Drzwi - tanie rozwiązanie garażowe
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2010 20:16:57 +0100, BearBag napisał(a):

> [...]
    > ktoś jakieś tanie rozwiązanie na to? Jakaś blacha roletowa czy cuś... nie

    Może po prostu zasłona (opcja: zwijana) z pasów grubej folii lub nawet
    ogrodniczej folii pęcherzykowej, jak w niektórych hipermarketach
    oddzielająca zaplecze od hali sprzedaży?

  • 3. Data: 2010-12-03 18:38:08
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    > Może po prostu zasłona (opcja: zwijana) z pasów grubej folii lub nawet
    > ogrodniczej folii pęcherzykowej, jak w niektórych hipermarketach
    > oddzielająca zaplecze od hali sprzedaży?

    To ma zatrzymać ciepło wiec materiał ma być trwały i nie poddający sie
    ruchom powietrza czy przeciągu, no i obok jest piecyk wiec materiał
    łatwopalny odpada.

    Pozdrawia BearBag...

  • 4. Data: 2010-12-03 19:28:59
    Od: "eMonika" <m...@n...pl>

    Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktoś jakieś tanie rozwiązanie na to? Jakaś blacha roletowa czy cuś... nie

    Roleta okienna będzie jakimś rozwiązaniem, ale od razu powiem, że słabym
    (znam jedne drzwi garażowe właśnie z takiej rolety okiennej, wybrane na
    zasadzie najtańsze sensowne rozwiązanie, tu chodziło o dodatkowe drzwi
    zewnętrzne w prawej połowie garażu aby ją nieco przedłużyć bez robót
    budowlanych. Garaż jest ogrzewany w lewej połowie (samochody stoja obok
    siebie).

    Niestety takie drzwi nie zatrzymują całkiem ciepła (to jest tak naprawdę
    cienka blaszka i w zimie wewnątrz osadza się szron i ciągnie zimno do domu,
    oczywiście temp. jest wyzsza niż na zewnątrz, ale daleko im do izolacyjności
    normalnych drzwi garażowych).

    :-) Monika

  • 5. Data: 2010-12-04 11:53:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 19:38:08 +0100, BearBag napisał(a):

    > To ma zatrzymać ciepło wiec materiał ma być trwały i nie poddający sie
    > ruchom powietrza czy przeciągu, no i obok jest piecyk wiec materiał
    > łatwopalny odpada.

    Te warunki spełnia, niestety, tylko ściana murowana lub drewniana.

  • 6. Data: 2010-12-04 13:41:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2010 12:53:07 +0100, Ikselka napisał(a):

    > Te warunki spełnia, niestety, tylko ściana murowana lub drewniana.

    Drewniana oczywiście chroniona przed piecykiem :-)