  • Data: 2013-09-15 15:48:22
    Temat: Re: Electro.pl Opineo i Monster
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "John Kołalsky" l12ab6$6cm$...@m...internetia.pl

    > Dokładnie. Dzięki takim informacjom możemy dowiedzieć
    > się jakie problemy pojawiają się przy zakupach.

    > Niejakie Morele przesyłało mi np sprzęt komputerowy przez
    > 2 miesiące (zamiast kilku dni) podając w międzyczasie
    > kolejno 3 różne i generalnie wykluczacjące się powody
    > niedostarczenia.

    IMO po 2 miesiącach powinni dać za freeko coś drobnego (kartę pamięci)
    lub solidnie zmniejszyć cenę czegoś drogiego. (całego komputera)

    -=-

    Najfajniejsze są żale sklepów internetowych/wysyłkowych związane
    z istnieniem wielkopowierzchniowych galerii handlowych zwanych
    hipermarketami, z którymi te sklepy wysyłkowe ponoć nie mogą
    konkurować.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'