  • Data: 2020-01-06 20:28:59
    Temat: Re: Falowniki PV Inwerter elektronix.pl
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.01.2020 20:21, Lisciasty wrote:

    > Kupuj. Tylko potem nie płacz, że nie ostrzegałem.

    Ja to rozumiem, po lekturze kilku wątków na elektrodzie mam mieszane
    uczucia, że firma niesolidna, nie odzywa się, nie chce naprawiać, olewa
    klienta, byle dostać kasę i w nogi.
    Znam to uczucie, bo nie raz mnie zrobili w konia w ten sam sposób.

    Mimo to chciałbym wiedzieć co było nie tak, co było w postach które
    skasowałeś?
    Czy możesz opisać co było i z którym dokładnie modelem?