  • Data: 2020-01-06 22:42:10
    Temat: Re: Falowniki PV Inwerter elektronix.pl
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    i tu jeszcze app note o doborze różnicówek do PV

    https://www.solaredge.com/sites/default/files/applic
    ation_note_ground_fault_rcd.pdf

    Następni jak przeczytają to może będą już wiedzieć, chociaż wątpię bo do
    dzisiaj ścian szczytowych nie ocieplają i kleją na placki :-)

    Przecież to jest oczywiste. Jak mi wywaliło różnicówkę po zamontowaniu
    pierwszego z 9-ciu filtra EMC do falownika to go odłączyłem i już nie
    wybijało to od razu domyśliłem się, że jest za duża upływność filtra i
    trzeba to pomierzyć, zmienić zabezpieczenia i różnicówki i poprzełączać
    przewody. Przecież to jest jak 2+2=4.
    Pierwsze co zrobiłem to poczytałem w necie co proponują producenci
    osprzętu modułowego do tych zastosowań.

    A syczenie jak syczenie. Wiele dużych przetwornic syczy ale falownik był
    za połowę ceny froniusa i z kotłowni przecież nie słychać.