  • Data: 2020-01-06 22:59:39
    Temat: Re: Falowniki PV Inwerter elektronix.pl
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.01.2020 22:49, Lisciasty wrote:

    > Gówno prawda bo widziałem dziesiątki falowników z różnicówką i jakoś nic
    > nie wywalało. A w tej notce masz falowniki od 25kW w górę.
    > Dla innych producent "suggests" 100mA co nie znaczy że z 30mA nie pójdą.
    >
    > L.

    Uwierz mi, 9 falowników odkłócałem i pierwszy podłączony przez filtry od
    razu wywalił rcd. Nawet nie mogłem włączyć RCD na zatrzymanym falowniku.
    Zmieniłem różnicówki i nie ma problemu. Poczytaj też w necie o wywalaniu
    RCD przez markowe falowniki, te które zacytowałeś jako najlepsze. Miałeś
    pecha akurat. Ale większa upływność to pewnie i większe filtrowanie.

    Może obecny Fronius ma inny filtr EMC albo nieco inną topologię, offsetu
    DC nie ma czy jest inny powód ale to jest oczywiste, że różnicówki
    wyskakują od przemienników.