  • Data: 2020-01-06 20:34:40
    Temat: Re: Falowniki PV Inwerter elektronix.pl
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.01.2020 20:24, Lisciasty wrote:

    > Nie ja tylko kilka(naście) osób na samej elektrodzie. Tyle że w różnych
    > wątkach. Jak Ci się nie chce szukać to nie mój problem.

    Znalazłem, dużo czytania...
    Aż mi się nie chce wierzyć w taką arogancję producenta. Zarzucają im
    niespełnienie norm EMC, że deklaracje zgodności są wyssane z palca.
    Widzę ten topic.
    To poważna sprawa, bo takie zakłócenia uszkadzają izolację przewodów,
    uzwojenia w silnikach i psują inne urządzenia. Są niebezpieczne i sieją
    w eter falami o różnej długości co może zakłócać. Znam to z własnej
    walki z falownikami jak miałem THDi=200, a po naprawie przeważnie 0,
    czasem podskoczy do 2-3 jak zmieniasz obroty raptownie.

    Może po prostu popsułeś urządzenie albo tak jak tam piszą sam
    sprzedajesz zestawy PV, a nam ty ściemniasz i szkalujesz konkurencję?