  • Data: 2020-01-06 22:21:19
    Temat: Re: Falowniki PV Inwerter elektronix.pl
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.01.2020 22:15, Lisciasty wrote:

    > Wiesz co, mam w dupie co sobie kupisz i co sądzisz o tym przypadku.
    > Znowu dałem się wciągnąć w dyskusję bo chciałem komuś pomóc, kolejny raz
    > napotkałem kretyna który szuka teorii spiskowej i wymyśla. Mam nadzieję
    > że więcej tego błędu nie popełnię.
    >
    > L.

    https://www.solaredge.com/sites/default/files/applic
    ation_note_ground_fault_rcd.pdf

    Tu masz dokument o doborze RCD, jeden z wielu. Jesteś techniczny
    dyletant, a zabierasz głos i szkalujesz polskiego producenta. każdy to
    wie, że falownik wywali różnicówkę.
    Tak samo masz pewnie wykonaną instalację elektryczną jak ocieplenie na
    placki :-)
    Kup jeszcze większa maszynę do produkcji bimbru to ci ten mózg do końca
    wypali :-)