  • 180. Data: 2023-11-27 07:53:24
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Liczą się fakty, a to że pisowska TV rozdmuchała to to mnie nie
    > dziwi, tonący brzytwy się chwyta a ogląda ją głównie pisowski
    > beton, i dla tego betonu fakty i tak się nie liczą, reszta jest
    > bardziej kumata i widzi różnicę. Zresztą inne TV tematu nie
    > podjęły więc i TVPis już z tematem skończył bo się wyczerpał
    > medialnie.

    Niestety nie jestem takim optymista, zarówno w kwestii kumatosci
    obywateli jak i tego ze ten temat gdzies tam nie bedzie powracał.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 182. Data: 2023-11-27 08:04:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-11-2023 o 13:53, Budzik pisze:

    > czyli uwazasz ze taki przekaz

    Ten przekaz za kilka tygodni będzie ucięty, wraz z tvpis.
    Czasy szczujni się kończą i nie będziesz po kim miał powtarzać "przekazów".

  • 183. Data: 2023-11-27 08:06:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-11-2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Naprawde nie rozumiesz o czym ja mowie?
    > Przeciez nie mowie o aspekcie prawnym tylko o wrazeniu wsrod
    > wyborców...

    To jest wrażenie wśród słuchających tvpis.
    Jego i tak nie zmienisz inaczej, niż poprzez likwidację źródła tych
    "wrażeń".

  • 184. Data: 2023-11-27 08:08:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-11-2023 o 07:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Niestety nie jestem takim optymista, zarówno w kwestii kumatosci
    > obywateli

    No tak, bo przecież wybory wygrał PIS....

    Nie widzisz, jak to się składa do kupy?
    Słuchasz bzdur, wierzysz w nie i zupełnie nie przeszkadza Ci, że de
    facto było zupełnie inaczej, a pisiory zostały wykopane od władzy na
    wyborach.
    Mimo identycznego przekazu ze szczujni przez ostatnie lata....

  • 185. Data: 2023-11-27 09:32:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 27.11.2023 o 07:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Ale wiedzieli, ustalajc listy wyborcze do sejmu, ze jak obecny
    > eurodeputowany wejdzie do sejmu to zwolni sie miejsce dla Karpinskiego.
    > To sa wbrew pozosrom przewidywalne rzeczy.

    A wiesz że jeden z listy przed nim zmarł?

    --
    Janusz

  • 186. Data: 2023-11-27 22:53:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > No tak, bo przecież wybory wygrał PIS....

    :)
    To wszystko zalezy od przyjetej nomenklatury.
    Wybory wygrała partia pis bo ich komitet wyborczy miał najwyzszy wynik.
    Wybory wygrała opozycja bo to ona najprawdopodobniej stworzy rzad i ma
    wiekszosc w sejmie.
    Oba te zdania sa prawdziwe.

> [...]
    > wyborach.
    > Mimo identycznego przekazu ze szczujni przez ostatnie lata....

    Jakie bzdury mi nie przeszkadzaja?
    Ze ludzie w ogromnej wiekszosci nie weryfikuja faktów i łykaja bzdury
    jak pelikany?
    Nikomu nie podoba sie to ze podejrzany o korupcje gosciu wychodzi z
    wiezienia w wyniku takiego ułozenia sie wyborów.
    i niestety jest tak, ze chociaz prokuraturze nie wierze w ani pol
    procenta to tak samo nie wierze ze karpinski czegos tam nie przewalił.
    I wolałbym dla dobra sprawy zeby w taki sposoób ta sprawa sie nie
    zakonczyła.
    To ze ty wolisz zamknac ooczy i udawac ze nie widzisz bo przeciez
    rozmawiamy tylko o twoim kregu zainteresowania a nie o sprawach
    całosciowo to nei moj problem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 187. Data: 2023-11-27 22:53:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > A wiesz że jeden z listy przed nim zmarł?

    Nie wiedziałem.
    Ale sprawdziłem ze zmarł w maju czyli kilka miesiecy przed zgłaszaniem
    list kandydatów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 188. Data: 2023-11-27 22:53:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ten przekaz za kilka tygodni będzie ucięty, wraz z tvpis.
    > Czasy szczujni się kończą i nie będziesz po kim miał powtarzać
    > "przekazów".

    Podziwiam twoja naiwnosc ze nagle pis zostanie odciety od wszelakich
    mediow.
    Moim zdaniem po prostu nie doceniasz z jednej strony perfidii polityków
    w powtarzaniu głupot, z drugiej strony głupoty ludzxi którzy nie
    weryfikuja faktów.

    Moim zdaniem takie sprawy nie sa dobre dla koalicji prodemokratycznej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 189. Data: 2023-11-27 22:53:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To jest wrażenie wśród słuchających tvpis.
    > Jego i tak nie zmienisz inaczej, niż poprzez likwidację źródła tych
    > "wrażeń".

    Mysle ze grubo sie mylisz, politycy pis chodza rowniez po innych
    mediach.
    A przypomne ze dzis jest wielkie zwyciestwo opozycji ale jeszcze
    niedawno poparcia były duzo nizsze bo łaska wyborców na pstrym koniu
    jezdzi.
    Przypomnisz sobie moje słowa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 190. Data: 2023-11-27 22:53:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > To jest tak samo oczywiste jak to że po zimie następuje wiosna.
    > Dosłownie za kilka miesięcy kolejne wybory za kilkanaście bodajże
    > prezydenckie i gdzieś tam po drodze wybory do parlamentu
    > europejskiego. Tylko idiota będzie sądził że w ci przy korycie nie
    > skorzystają z takiego narzędzie jak dzisiejsza tv publiczna.

    :)
    Tr0che mnie to bawi jak ktos broni pisu tworzac taka projekcje.

    ;-DDD
    Mysle ze tak to pozostawie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac