  • 171. Data: 2023-11-25 20:23:11
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 25.11.2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ty mi nie tłumacz rzeczy oczywistych!
    > Ja tylko mowie ze jako wyborcy powinnismy bardzo ganic takie cyrki.

    > To tym bardziej nie powinni mu umozliwić wyjscia z tego aresztu w taki
    > sposób.

    Dlaczego nie? facet jest nadal niewinny w świetle prawa, nawet nie ma
    postawionych zarzutów, przez ten rok go tylko 2 razy przesłuchali. Wg
    mnie to typowy areszt wydobywczy, szukali haków na KO i robili szum
    medialny. Jak na razie się na tym skończyło, jakby mieli twarde dowody
    to już dawno miałby proces.

    --
    Janusz

  • 172. Data: 2023-11-26 06:55:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > No tak ale uciekasz od odpowiedzi.
    > nie pytam jak powinno byc tylko co zrobic w zaistniałes sytuacji...

    Mieć wy...bane ka kwik z tvpis i ustalać listy tak, żeby maksymalizować
    wyniki.
    To był cel główny, a to czy na kilka miesięcy ktoś inny zostanie
    europosłem czy nie, to ma zerowe znaczenie.

  • 174. Data: 2023-11-26 13:53:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Mieć wy...bane ka kwik z tvpis i ustalać listy tak, żeby
    > maksymalizować wyniki.
    > To był cel główny, a to czy na kilka miesięcy ktoś inny zostanie
    > europosłem czy nie, to ma zerowe znaczenie.

    czyli uwazasz ze taki przekaz (który niestety siła rzeczy dotrze do
    czesci mniej kumatych wyborców) ze ledwo opozycja wygrała wybory a juz
    wypusciła łapówkowicza z aresztu, nie ma zadnego wpływu na poparcie
    ludzi i ze mozna go olac?

    Hmm, mam wrazenie ze własnie tak rozpoczał sie upadek PO...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 173. Data: 2023-11-26 13:53:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Nawet lepiej były w lipcu 2019 r.

    Naprawde nie rozumiesz o czym ja mowie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 175. Data: 2023-11-26 13:53:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

> [...]
    > na KO i robili szum medialny. Jak na razie się na tym skończyło,
    > jakby mieli twarde dowody to już dawno miałby proces.

    Przeciez nie mowie o aspekcie prawnym tylko o wrazeniu wsrod
    wyborców...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 176. Data: 2023-11-26 14:45:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 26.11.2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Naprawde nie rozumiesz o czym ja mowie?

    To ty nie rozumiesz, mowa jest o EUROPARLAMENCIE a nie naszym parlamencie,
    do europarlamentu wybory były w 2019 w lipcu, czyli listy powstały na
    początku 2019, a ten człowiek trafił do aresztu w 2022 roku, więc jak
    mogli wiedzieć przy ustalaniu list że za 3 lata ten facet będzie miał
    kłopoty z prawem?

    --
    Janusz

  • 177. Data: 2023-11-26 14:49:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 26.11.2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Naprawde nie rozumiesz o czym ja mowie?
    > Przeciez nie mowie o aspekcie prawnym tylko o wrazeniu wsrod
    > wyborców...

    Liczą się fakty, a to że pisowska TV rozdmuchała to to mnie nie dziwi,
    tonący brzytwy się chwyta a ogląda ją głównie pisowski beton, i dla tego
    betonu fakty i tak się nie liczą, reszta jest bardziej kumata i widzi
    różnicę. Zresztą inne TV tematu nie podjęły więc i TVPis już z tematem
    skończył bo się wyczerpał medialnie.

    --
    Janusz

  • 178. Data: 2023-11-26 15:16:31
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > ludzi i ze mozna go olac?
    >
    > Hmm, mam wrazenie ze własnie tak rozpoczał sie upadek PO...

    Najbliższe wybory dopiero za rok, do tego czasu, tvpis się wyczyści z
    pisowskich działaczy i przed wyborami będzie czysto ;)

    --
    Pete

  • 179. Data: 2023-11-26 20:26:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 24 listopada 2023 o 13:59:51 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Dziekuje ci za ta odrobine obiektywizmu!
    > >
    > No i dobrze.
    > Nic sie wielkiego nikomu nie stało.
    > Wahadło na razie i tak nie wyhyliło sie jakos bardzo mocno, biorad po d
    > uwage ostatnie 8 lat.

    > No i tutaj niestety sie zgadzamy ze z wielkiej hecy z rozliczaniem
    > bedzie niewielki deszcz. Załuje bardzo i mysle ze to bedzie duzy bład.
    > Teraz to juz nie rozumiem.
    > ty jestes relatywista?
    > Naprawde sadzisz ze w tvpis bedzie to samo tylko w druga strone?

    To jest tak samo oczywiste jak to że po zimie następuje wiosna.
    Dosłownie za kilka miesięcy kolejne wybory za kilkanaście bodajże prezydenckie i
    gdzieś tam po drodze wybory do parlamentu europejskiego.
    Tylko idiota będzie sądził że w ci przy korycie nie skorzystają z takiego narzędzie
    jak dzisiejsza tv publiczna.
    > Ja tv informacyjnej raczej nie ogladam.
    > Ale duzo słucham radia.
    > Chciałbym zeby w tvpis politycy pisu byli tak przepytywani jak bywaja
    > politycy strony demokratycznej przesłuchiwani w tych mediach po ich
    > stronie.

    Ja od 6 rano do 18tej też słucham radio.
    Z dużymi przerwami ale na warsztacie jak jestem to słucham. Bo rad
    Od 18 do 20 zdaża mi się obejrzeć po ok 10 min wiadomości telewizyjne( Polsat, TVP,
    TVPis).
    I jest jak pisalem.
    TVN tak samo obiektywny jak TVPis. .

  • 181. Data: 2023-11-27 07:53:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

> [...]
    > w 2022 roku, więc jak mogli wiedzieć przy ustalaniu list że za 3
    > lata ten facet będzie miał kłopoty z prawem?

    Ale wiedzieli, ustalajc listy wyborcze do sejmu, ze jak obecny
    eurodeputowany wejdzie do sejmu to zwolni sie miejsce dla Karpinskiego.
    To sa wbrew pozosrom przewidywalne rzeczy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,