  • 1. Data: 2009-04-20 13:19:27
    Temat: [Garaż] Czym malować posadzkę betonową ?
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Betondur ?
    Farba akrylowa do posadzek Śnieżki ?
    Podobno jest jeszcze jakiś inny środek,
    który na koniec posypuje się jakimś "piaskiem" ?

    Pytanie dodatkowe - na puszce Śnieżki pisze,
    żeby posadzkę wytrawić kwasem solnym malarskim ? (?)

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2009-04-20 14:54:05
    Temat: Re: [Garaż] Czym malować posadzkę betonową ?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > JKK

    Aksilbet - dość tania farba do betonu.

    Ja mam i polecam.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2009-04-20 15:47:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Apr 2009 15:19:27 +0200, osobnik zwany JKK wystukał:

    > Betondur ?
    > Farba akrylowa do posadzek Śnieżki ? Podobno jest jeszcze jakiś inny
    > środek, który na koniec posypuje się jakimś "piaskiem" ?

    Betondur + płatki pod kolor farby.
    Odporne i antypoślizgowe

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2009-04-20 15:52:12
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Betondur + płatki pod kolor farby.
    > Odporne i antypoślizgowe

    I odlezie zaraz.

    Poczytaj lepiej opinii w necie zanim coś polecisz.

    Tu na grupie Betondur ma bardzo złą opinię.

    Jacek

  • 5. Data: 2009-04-20 18:50:35
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    Chlorokauczukowa

    Pozdro
    Bassteq

  • 6. Data: 2009-04-21 07:04:57
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Zapomnij. Chlorokauczukowe farby to był hit z epoki Gierka. Farby te do
    garażu się nie nadają. Cokolwiek kapnie np. olej, benzyna, to od razu farbe
    rozpuści i zrobi się plamsko.
    Jacek

  • 7. Data: 2009-04-21 17:23:34
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
    > Zapomnij. Chlorokauczukowe farby to był hit z epoki Gierka. Farby te
    > do garażu się nie nadają. Cokolwiek kapnie np. olej, benzyna, to od
    > razu farbe rozpuści i zrobi się plamsko.
    > Jacek

    zgadza sie, na podłogi do d... ale idealna na słupy oświetleniowe,
    słupki metalowe na ogrodzenia i siatki

    jeffrey

  • 8. Data: 2009-04-21 20:47:33
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Chlorokauczuk jest farbą odporną na stałe zanurzenie w wodzie (np. do basenów się
    nadaje).
    JaC

    -----