  • 21. Data: 2010-10-30 16:52:04
    Temat: Re: Garaż: Jak nie zarysować drzwi
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tornad" <t...@h...com> napisał w wiadomości
    news:173a.00000503.4ccb050d@newsgate.onet.pl...
    > Wady - nie przewiduje.

    Staje sie kruchy po dłuższym czasie i pęknie od uderzenia drzwiami -
    zwłaszcza zimą. Moim skromnym zdaniem: nie nadaje sie - chyba ze jakis
    gruby. Ale wtedy wadą bedzie cena.

    b.

  • 22. Data: 2010-10-30 22:59:15
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl>

    Witam

    Ja zamierzam u siebie przykręcić do ściany ... heblowaną deskę, np. sosnową.
    Tania w zakupie, miękka wiec drzwi samochodu będą bezpieczne , jak życie ją
    zmęczy łatwa i tania wymiana.
    Można pomalować pod kolor podłogi, ścian albo samochodu, zaleznie od wyobraźni i
    inwencji twórczej.

    Pozdrawiam
    Jarek M.

  • 23. Data: 2010-10-31 05:38:16
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]
    >

    > Staje sie kruchy po dłuższym czasie i pęknie od uderzenia drzwiami -
    > zwłaszcza zimą. Moim skromnym zdaniem:  nie nadaje sie - chyba ze jakis

    Ciekawe. Masz moze jakies dane zrodlowe potwierdzajace Twoje chyba domysly?
    Wg mojej wiedzy popartej doswiadczeniem jakies starzenie czy kruszenie
    pleksiglasu z uplywem czasu raczej nie zachodzi. To nie styro tylko akryl a
    ten jest nazywany krolem tworzyw sztucznych.
    Tu w Hameryce czesto widuje "skajlajty" czyli po naszemu okna dachowe, nad
    ktorymi montuje sie dodatkowo, uformowane na cieplo na ksztalt wypuklej buly,
    pokrywy ocieplajace czy tez ochraniacze, wykonane z pleksiglasu. Tam na dachu
    material ten jest mocno gimnastykowany duzymi wahaniami temperatury,
    promieniowaniem UV i innymi disasterami jak np. gruby grad i jakos ani nie
    pekaja ani matowieja. Z tego co wiem, nawet ponad 40 lat trzymaja sie bardzo
    dobrze.
    W ten sam sposob zabezpiecza sie stare, czesto nieszczelne okna piwniczne.
    Sam takowe instalowalem i ani mi przez mysl nie przeszlo zeby po paru latach
    mialy popekac.
    Pzdr.
    Tornad

  • 24. Data: 2010-10-31 06:00:31
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]

    Sam takowe instalowalem i ani mi przez mysl nie przeszlo zeby po paru latach
    mialy skruszec i popekac.
    Pzdr.
    Tornad

  • 25. Data: 2010-10-31 07:53:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > nie będzie pasował taki pasek. Np. BMW e60.
    Auto w stylu made by kartuzy.;)

    Kris

  • 26. Data: 2010-10-31 09:57:21
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]

    pleksiglasu z uplywem czasu raczej nie zachodzi. To nie styro tylko akryl a
    ten jest nazywany krolem tworzyw sztucznych.
    Tu w Hameryce czesto widuje "skaylajty" czyli po naszemu okna dachowe, nad

  • 27. Data: 2010-10-31 12:40:58
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    > Wg mojej wiedzy popartej doswiadczeniem jakies starzenie czy kruszenie
    > pleksiglasu z uplywem czasu raczej nie zachodzi.

    Moje materiały źródłowe lezą w garażu. Dorabiałem sobie do motocykla szybe
    kiedyś, reszta materiału sie została. Jakos to teraz łatwo pęka i jest
    nieprzekonywujące :-)
    Wiec powtórze opierając sie tylko na moich doswiadczeniach z tym materiałem-
    jesli jest dosc gruby i nie narażony na uszkodzenia mechaniczne to pewnie
    bedzie żył. Ale huknij w taki drzwiami przy minu 5 stopniach to wydaje mi
    sie ze pęknie (ten kilkuletni).

    Ale jakos tam specjalnie sie nie kłócę :-)

    b.