  • 11. Data: 2010-10-28 12:57:02
    Temat: Re: Garaż: Jak nie zarysować drzwi
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Ja w garażu na od podłogi do 1,30m wykleiłem ścianę wykładziną podłogową z
    miękkiego linoleum. Gładki bez wzorków tylko sam piaseczek. Wygląda bardzo
    ładnie i estetycznie i zabezpiecza drzwi samochodu. Podłogę garażu myję
    czasem myjką ciśnieniową a ten pas przecieram zwilżoną szmatką. Świetnie
    też zabezpiecza ścianę gdy opieram coś o nią, np. rower.

    Marek

  • 12. Data: 2010-10-28 13:02:01
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Ja w garażu nakleiłem na ścianę od podłogi do wysokości 1,30m wykładzinę
    podłogową z
    miękkiego linoleum. Gładki bez wzorków tylko sam piaseczek. Wygląda bardzo
    ładnie i estetycznie i zabezpiecza drzwi samochodu. Podłogę w garażu myję

  • 13. Data: 2010-10-28 13:23:13
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 28 Paź, 07:48, "P" <d...@g...pl> wrote:
    > Mam wąski garaż. Przy wysiadaniu trzeba uważać na drzwi.
    > Chciałbym dla pewnosci na ścianach przykleić jakieś "odbojniki".

    http://allegro.pl/listing.php/search?category=18556&
    sg=0&string=odbojniki

    WS

  • 14. Data: 2010-10-29 07:57:40
    Od: "P" <d...@g...pl>

    > Ja w garażu nakleiłem na ścianę od podłogi do wysokości 1,30m wykładzinę
    > podłogową z
    > miękkiego linoleum.

    Oooo - i właśnie tego typu pomysłów róznego rodzaju oczekiwałem pisząć
    posta.
    Dzięki bardzo.

    Pozdrawiam :-)

  • 15. Data: 2010-10-29 12:09:40
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ja przykręciłem do ściany odcinki węża ogrodowego na wysokości
    > odpowiadającej najbardziej wystającej krawędzi drzwi auta (inaczej dla
    > tylnych a inaczej dla przednich).
    > Żeby wąż ładnie leżał i nie był zagnieciony w miejscu, gdzie są wkręty
    > wyciąłem w tym miejscu otworki, tak, że wkręt trzyma wąż tylko od środka z
    > zewnętrzna powierzchnia nie jest zdeformowana.
    > Jacek

    Ciekawy pomysł ale może wymagać przeróbki jak zmienisz auto. Ja garażu nie
    mam ale ojciec w swoim również okleił ściany wykładziną podłogową.
    Rozwiązanie tanie i bardzo praktyczne.

    Tomasz

  • 16. Data: 2010-10-29 16:24:19
    Temat: Re: Gara?: Jak nie zarysowa? drzwi
    Od: Krzysztof L <c...@o...pl>

    > Mam w?ski gara?. Przy wysiadaniu trzeba uwa?a? na drzwi.
    > Chcia?bym dla pewnosci na ?cianach przyklei? jakie? "odbojniki".
    > Z czego najtaniej co? takiego wykonam ?
    > Pomijajam styro, kt?ry zosta? po budowie, bo on si? b?dzie chyba kruszy?.
    > Mo?e jakie? tanie pasy transmisyjne z gumy??
    >
    > Th in A

    Przepraszam;
    sam zbudowałeś ten garaż czy kupiłeś już taki?

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-10-29 17:31:57
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

    > Witam
    >
    > Mam wąski garaż. Przy wysiadaniu trzeba uważać na drzwi.
    > Chciałbym dla pewnosci na ścianach przykleić jakieś "odbojniki".
    > Z czego najtaniej coś takiego wykonam ?
    > Pomijajam styro, który został po budowie, bo on się będzie chyba kruszył.
    > Może jakieś tanie pasy transmisyjne z gumy??
    >
    > Th in A

    Ja byl kupil kawal, powiedzmy nawet pol metra na metr przezroczystego pleksi,
    cienkiego, powiedzmy grubosci milimetra lub dwu i te plekse przykrecil do
    sciany garazu na szesciu wkretach. Lub tez, aby uniknac uciazliwego w nim i
    scianie wiercenia dziur, ktore wykonywane przez niedoswiadczonego wiertacza
    moga spowodowac pekniecie materialu - przylepic go do sciany na cieplo czy
    zimno, na bezbarwnym silikonie. I to wszystko.

    Wady - nie przewiduje.

    Zalety:

    Wyglada to estetycznie i dlugie lata zapobiega pobrudzeniu samej sciany.

    Nie zmniejsza szerokosci przejscia dla uzytkownika.

    Jest sliskie i w czasie wysiadania czlowiek bez obawy, zamiast scierac z auta
    kurz, moze trzec o to dupa.

    Sprezynuje, wskutek czego spelnia oczekiwana role a jest na tyle miekkie, ze
    przypadku "kolizji" z drzwiami to to pleksi sie zarysuje a nie lakier na
    krawedzi drzwi.

    Inne zalety, ktore okaza sie w "praniu". Np sprawa poprawy humoru i ogolnego
    samopoczucia. Pleksiglas w czasie pocierania elektryzuje sie dodatnio zatem
    portki szy sukienka kierowcy niejako scieraja ujemne jony, czyli elektrony z
    niego wskutek czego ten czy ta, cala naelektryzuje sie ujemnie. A jak wiadomo,
    jony ujemne dobrze wplywaja na samopoczucie a nawet wplywaja korzystnie na
    inteligencje, innymi slowy, po potarciu o niego czterema literami czlowiekowi
    rozumu przybywa.
    Latwiej wtedy szybko znalesc i przedlozyc zonie wiarygodny powod spoznienia
    do domu...

    Pzdr.
    Tornad

  • 18. Data: 2010-10-29 18:27:40
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof L" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > sam zbudowałeś ten garaż czy kupiłeś już taki?

    Sytuacja zastana.

  • 19. Data: 2010-10-29 19:40:53
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Mam już czwarte auto w tym garażu i węże na ścianie nadal pasują. Może nie
    do każdego są na wysokości najbardziej wystającego fragmentu drzwi, ale nic
    się nie obija.
    \Jacek

  • 20. Data: 2010-10-30 04:19:16
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-10-28 13:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Ja rozumiem, anonimowy budyniu, ale ty najwyraźniej masz problem ze
    > zrozumieniem, że mu doradzam zainstalować takie odbojniki/odblaski
    > montowane na krawędź drzwi - bo sporo samochodów jednak czegoś takiego
    > nie ma, tylko pasek wzdłuż kończący się przed krawędzią.

    Skoro sporo samochodów pasków nie ma, to o czymś świadczy. Że skończyły
    się lata 80-te. Że w dzisiejszej dobie jeżdżą auta, do których za chu
    nie będzie pasował taki pasek. Np. BMW e60. Chyba, że ktoś lubi wiejski
    tjunink made by kartuzy.