  • 1. Data: 2010-10-28 05:48:45
    Temat: Garaż: Jak nie zarysować drzwi
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Mam wąski garaż. Przy wysiadaniu trzeba uważać na drzwi.
    Chciałbym dla pewnosci na ścianach przykleić jakieś "odbojniki".
    Z czego najtaniej coś takiego wykonam ?
    Pomijajam styro, który został po budowie, bo on się będzie chyba kruszył.
    Może jakieś tanie pasy transmisyjne z gumy??

    Th in A

  • 2. Data: 2010-10-28 06:06:16
    Temat: Re: Garaż: Jak nie zarysować drzwi
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Może jakieś tanie pasy transmisyjne z gumy??

    a co tańsze - karimata? :-)

    b.

  • 3. Data: 2010-10-28 06:10:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.10.2010 07:48, P pisze:
    > Witam
    >
    > Mam wąski garaż. Przy wysiadaniu trzeba uważać na drzwi.

    Jakie drzwi? Samochodowe? Przy ich otwieraniu? Najbardziej wystaje ich
    krawędź najbardziej odległa od zawiasów - i zwykle w tym miejscu montuje
    się takie wystające lekko gumowane odblaski.

    Zaleta: zabezpieczenie działa także poza garażem w przypadku trafienia
    na ciasne miejsce parkingowe ;)

  • 4. Data: 2010-10-28 06:16:08
    Od: "klechu" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pomijajam styro, który został po budowie, bo on się będzie chyba kruszył.
    > Może jakieś tanie pasy transmisyjne z gumy??

    Witam
    Ja użyłem pasów wykładziny podłogowej (ok 40x 120cm, poziomo oczywiście).
    Przymocowałem do kątownika konstrukcji garażu za pomocą plastikowych pasków
    montażowych (w wykładzinie trzeba zrobić kilka otworów i przewlec przez nie
    paski). Ale jak ktoś wspomniał - karimata będzie równie dobra:)
    pozdr
    klechu

  • 5. Data: 2010-10-28 06:43:25
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Ja przykręciłem do ściany odcinki węża ogrodowego na wysokości
    odpowiadającej najbardziej wystającej krawędzi drzwi auta (inaczej dla
    tylnych a inaczej dla przednich).
    Żeby wąż ładnie leżał i nie był zagnieciony w miejscu, gdzie są wkręty
    wyciąłem w tym miejscu otworki, tak, że wkręt trzyma wąż tylko od środka z
    zewnętrzna powierzchnia nie jest zdeformowana.
    Jacek

  • 6. Data: 2010-10-28 07:37:06
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

> [...]
    > się takie wystające lekko gumowane odblaski.
    >
    > Zaleta: zabezpieczenie działa także poza garażem w przypadku trafienia

    to już wiem 'kto' mi drzwi obija w moim aucie ;)

    niestety jest to nagminne w Polsce, w wakacje z ciekawosci
    zwrocilem uwage w Niemczech co tam robią ludzie, tak więc
    jak wysiadają
    szczegolnie zwracają na to ludzie uwagę, kobiety nawet przytrzymywały
    brzegi drzwi ręką aby komuś auta nie obić.

    tydzien temu kobita wysiadając z auta jakiegos Suv-a nowego na parkingu
    marketu, jak rąbnęła
    mi w drzwi nie obyło się bez delikatnego wgniecenia.

  • 7. Data: 2010-10-28 08:15:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.10.2010 09:37, Amir pisze:

    > tydzien temu kobita wysiadając z auta jakiegos Suv-a nowego na parkingu
    > marketu, jak rąbnęła
    > mi w drzwi nie obyło się bez delikatnego wgniecenia.

    Te gumowe odblaski, serdeńko, są na tyle miękkie, że śladu nie ma jak
    się nie wali z całej siły.

  • 8. Data: 2010-10-28 08:37:46
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    wiadomości news:4cc913e1$1@news.home.net.pl...

    > Jakie drzwi? Samochodowe? Przy ich otwieraniu? Najbardziej wystaje ich
    > krawędź najbardziej odległa od zawiasów - i zwykle w tym miejscu montuje
    > się takie wystające lekko gumowane odblaski.

    andzejku - ty rozumiesz słowo pisane? Jak nie masz nic do powiedzenia to po
    co sie odzywasz :) Widziałeś jego auto ze sie wymądrzasz, moze on nie ma
    listew albo chce te listwy chronic abo co jeszcze...

    b.

  • 9. Data: 2010-10-28 11:19:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.10.2010 10:37, Budyń pisze:
> [...]
    >

    > andzejku - ty rozumiesz słowo pisane? Jak nie masz nic do powiedzenia to
    > po co sie odzywasz :) Widziałeś jego auto ze sie wymądrzasz, moze on nie

    Ja rozumiem, anonimowy budyniu, ale ty najwyraźniej masz problem ze
    zrozumieniem, że mu doradzam zainstalować takie odbojniki/odblaski
    montowane na krawędź drzwi - bo sporo samochodów jednak czegoś takiego
    nie ma, tylko pasek wzdłuż kończący się przed krawędzią.

    > albo chce te listwy chronic abo co jeszcze...

    LOL

  • 10. Data: 2010-10-28 11:50:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Amir wrote:

> [...]
    > parkingu marketu, jak rąbnęła
    > mi w drzwi nie obyło się bez delikatnego wgniecenia.

    najprościej sie nie przejmować...

    samochód jest do jeżdżenia. :)