  • Data: 2017-05-18 14:21:48
    Temat: Re: Garść pytań głupawych
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.05.2017 13:14, Kwinto pisze:

    > Trzeba się dobrze zastanowić nad sadzeniem dużych drzew, szczególnie na niedużych
    > działkach. Z wizyt na działkach u znajomych widzę, że maja ten
    > sam problem. Trzeba sobie wyobrazić jak to będzie wyglądało za 20 lat.

    Będzie wyglądało jak duże drzewo. Dla jednych kłopot, dla drugich wręcz
    przeciwnie. Mam z jednej strony za sąsiadów zstępnych chłopów polskich,
    którzy poszli do miasta, choć tu się żyje jak na wsi. Bo co to za miasto -
    jak w tym szmoncesie: Moniek, mówią, że twoją żonę miało całe miasto.
    - Phi, wielkie mi miasto, pięć tysięcy ludzi! Ale i tu dotarła siekierezada.
    Korzystając z "lex Szyszko" ci dobrzy ludzie za płotem wyharatali poza
    wszystkim innym ogromnego, pięknego świerka, rosnącego w samym rogu
    działki tuż przy moim, po drugiej stronie płotu. Taka parka była, sięgająca
    nieba. Teraz ten mój płacze żywicznymi łzami, choć żadnej gałązki nie
    stracił... Potwierdziła się znana prawda: ludzie z wiejskim rodowodem,
    wychowani w kontakcie z przyrodą, mają tę przyrodę za nic. Przecież
    to tylko drzewo...