  • Data: 2017-05-18 13:14:39
    Temat: Re: Garść pytań głupawych
    Od: Kwinto <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ich wielką zaletą jest to, że bardzo źle się między nie patrzy. Toto sadzi
    > się naprzemiennie w dwóch rzędach, a wtedy tworzy zwarty mur. Tylko trzeba
    > za wczasu ciąć, by nie schoinkowaciało.

    Moje doświadczenie z dużymi drzewami, takimi jak świerki jest takie,
    że uratowało mnie lex Szyszko.
    Trzeba się dobrze zastanowić nad sadzeniem dużych drzew, szczególnie na
    niedużych działkach. Z wizyt na działkach u znajomych widzę, że maja ten
    sam problem. Trzeba sobie wyobrazić jak to będzie wyglądało za 20 lat.

    Pozdrawiam, Kwinto