  • Data: 2017-05-17 16:53:48
    Temat: Re: Garść pytań głupawych
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Projekt już nam kumata osoba kończy, więc to nie jest działanie na małpę,
    > choć z pozoru na takie wygląda ;)

    Dobrze wygląda. Pobudza wyobraźnię.

    > Brzmi dobrze :] Muszę popatrzeć między te świerki.

    Ich wielką zaletą jest to, że bardzo źle się między nie patrzy. Toto sadzi
    się naprzemiennie w dwóch rzędach, a wtedy tworzy zwarty mur. Tylko trzeba
    za wczasu ciąć, by nie schoinkowaciało.

    > Roślinki są niskobudżetowe, ale grunt już niestety nie, przynajmniej
    > w moim otoczeniu.

    "Gdybymy mieli blachę cienką, to zarzucilibymy świat konserwami. Ale nie
    mamy mięsa" -- ja też tak mam, że bym nasadził i nabudował, że hohoho,
    tylko nie ma gdzie. A nawet jak trochę jest, to przecież zbyt mało, by
    wszystkie plany zrealizować. I jak tu wybrać pierwszeństwo wśród tych
    planów...

    > Wznieś kopczyk ziemny i na jego czubku zasadź, będzie wyglądał na większy ;)

    To wbrew regułom sztuki. Sadzić należy w dołku, by woda tam mogła spływać
    i korzonki zasilać. A już zwłaszcza u mnie, gdzie wszystko suche jak pieprz.
    Choć oczywiście zadrzewione wzgórze kusi.

    Jarek

    --
    Śni mi się przeszkód wszystkich treść,
    i źródło gdzieś zgubione w chmurach,