  • Data: 2017-05-17 13:16:48
    Temat: Re: Garść pytań głupawych
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 maja 2017 08:39:07 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    sąsiad przycina od swojej strony
    > Posadź tak żeby jak urośnie to jeszcze to min 0,5 metra od granicy było. Czyli
    sadzonki tak 1-1,5metra od granicy sadź

    A byłbym zapomniał;)
    Mam jeszcze ok 10 metrów "żywopłotu" z bukszpanów.
    Na teraz maja ok 1,2metra wysokości a mają już z 15 jak nie 20 lat minimum. 5-6 lat
    temu przesadziłem takie metrowe z ogródka od rodziców do siebie. Przez te kilka lat
    rozrosły się na boki i ładnie zagęściły ale w gore niewiele poszły
    Tak więc jest gęsty, szczelny cały rok ok 10 metrowy żywopłot tyle tylko że z
    wysokością słabo;))