  • Data: 2017-10-07 20:13:02
    Temat: Re: Granulat (?) w pufie-piłka
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/7/2017 6:58 PM, Akarm wrote:
    > I wszystko jasne, czyli to zwykłe nieuctwo a nie jakaś nowa, nieznana mi
    > rzecz.

    Nieustwo kogo i w jakim sensie?

    > Pytałem, bo na ogół nie zakładam z góry, że mam do czynienia z nieukiem.
    > I to na tyle tępym, że nawet nie jest w stanie zajrzeć do słownika. ;)

    To dobrze, obejrzałem Twoje ostatnie wypociny i skupiają się one głównie
    na pouczaniu innych dyskutantów w tej kwestii.

    Całe szczęście ktoś podobne przypadki zbadał naukowo.

    https://www.sciencealert.com/people-who-constantly-p
    ick-up-grammar-mistakes-are-kinda-jerks-scientists-f
    ind