  • Date: Mon, 14 Sep 2009 12:27:28 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hydrofor, ale inaczej - Wzmacniacz ciśnienia wody

    Jarek P. pisze:

    > Specjalnie prosiłem o przejechanie palcem po ściance spłuczki tam woda
    > też w ciągłym ruchu jest. A ta brunatna maź, która na palcu zostanie, to
    > nie kamień jest przecież.

    Właśnie w normalnej spłuczce NIE jest w ciągłym ruchu. Chyba że cała
    rodzina ma biegunkę ;)

    To po pierwsze. Po drugie żadnej mazi się nie domacałem (spłuczka
    ceramiczna).

    > Bardzo niskie ciśnienie to jedno, ale "szerokość strumienia" to osobna

    Twierdzisz, że ma krany (i rury) powyżej cala? ;)

    W przeciwnym przypadku raczej wątpię, żeby zaworek spłuczki stanowił
    jakieś szczególne przewężenie w stosunku do doprowadzonych rur, choć
    oczywiście wiele zależy od konstrukcji konkretnego modelu. No i tych rur
    doprowadzających - bo może faktycznie mają np. cali ćwierć ;)

    > sprawa, nie przypuszczam, żeby zawsze było aż tak źle.

    Nie znamy bezpośrednio sprawy, więc możemy tylko zgadywać...